וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאיל פרוחורוב: "אלי הכדורסל מחייכים לברוקלין"

הבעלים של הנטס מאושר מצירוף פירס וגארנט: "נהיה קבוצה מהפנטת". קיד: "מיאמי היא האב-טיפוס, נוכל להתמודד מולה"

הטרייד הגדול בין ברוקלין ובוסטון הפך רשמי הלילה (בין שישי לשבת), ושימח מאוד את ראשי הנטס. "אלי הכדורסל מחייכים היום לברוקלין", אמר הבעלים של הנטס, מיכאיל פרוחורוב. "עם ההגעה של פול פירס וקווין גארנט, השגנו איזון מצוין בסגל שלנו בין צעירים ומנוסים. הקבוצה הזו תהיה מהפנטת לצפיה ויהיה קשה מאוד לשחק מולנו". על צירופו של אנדרי קירילנקו אמר המיליארדר הרוסי: "אני מאושר, הוא כישרון אמיתי עם יכולת מגוונת. אני גאה בעיקר שהשחקן הרוסי הכי טוב בתולדות ה-NBA ילבש גופיה של הנטס".

בוסטון נפרדת מקווין גארנט ופול פירס: ”השבתם את הגאווה לעיר”

קווין גארנט, פול פירס, בוסטון סלטיקס. Michael Dwyer, AP
הנה זה מתחיל. פירס וגארנט/AP, Michael Dwyer

הג'נרל מנג'ר בילי קינג הוסיף: "האמת שלא חשבתי שנצליח לארגן עסקה כזאת. אני מקווה שאנשים ימשיכו לפקפק בפירס וגארנט, כי אני יודע איזה לוחמים הם. אני חושב שהם יבואו להוכיח לכולם שהם טועים". על הדרך בה העסקה יצאה לפועל, אמר קינג: "בהתחלה חשבתי רק על פירס, וכשהגעתי לנקודה בה הרגשתי נוח עם בוסטון, שאלתי - איך אני יכול לקבל גם את גארנט? המשכנו לדבר, עד שבסוף מצאנו דרך לגרום לזה לעבוד. המועדון הזה חיכה זמן רב לצעד שכזה".

מי שכעת ייאלץ לנסות ולחבר את כל חלקי הפאזל הוא ג'ייסון קיד, שהשתדל להנמיך ציפיות ולהזכיר שלמרות הכל, מיאמי היא עדיין הפייבוריטית במזרח. "הם האב-טיפוס, הם אלופים בשנתיים האחרונות. אם אתה רוצה להתחרות מולם אתה חייב שיהיו לך את הסוסים המתאימים, ואני חושב שיש לנו אותם. אנחנו עדיין לא מיאמי, אבל אני חושב שנוכל להתחרות ברמה גבוהה. אני רוצה להוריד את כמות הדקות של פירס וגארנט. הם לוחמים, אבל אני מקווה שהם יקשיבו לי וייראו את התמונה הגדולה יותר. זאת הולכת להיות תקופה מרתקת, ואני מקווה שבסוף יוני אנחנו נהיה הקבוצה האחרונה שעדיין עומדת".

גארנט, אגב, יחליף את מספר הגופיה שלו, ולאחר שלבש את הספרה 5 בבוסטון, ילבש כעת גופיה ועליה הספרה 2.

מאמן דאלאס מאבריקס ג'ייסון קיד. AP
הרבה עבודה, הרבה ציפיות. ג'ייסון קיד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully