וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון נפרדת מגארנט ופירס: "השבתם את הגאווה לעיר"

הסלטיקס נפרדו בצורה מרגשת עם כרזת ענק בעיתון בה הודו לשניים, שעוברים לברוקלין: "תודה על הלב, ההקרבה והתשוקה"

פול פירס שיחק בבוסטון 15 שנים. קווין גארנט השלים שש עונות. יחד עם ריי אלן הרכיבו השניים את הביג ת'רי של הסלטיקס בגרסא המודרנית והשיבו את העטרה של הסלטיקס ליושנה, עם זכייה באליפות ב-2008 וזכייה באליפות המזרח ב-2010. אבל עכשיו הגיע הזמן להיפרד, ובעיר השעועית עושים זאת בלב כבד. הטרייד שישלח את השניים יחדיו לברוקלין כבר יצא לפועל וצפוי להפוך לרשמי בקרוב מאוד, ובבוסטון הקדישו מחווה מרגשת לשניים: כרזת גדולה על פני שני עמודים ב'בוסטון גלוב' שבו הם מוקירים תודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נפרדים מגיבורים. הכרזה כפי שהופיעה ב'בוסטון גלוב'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תודה! על הלב. על התשוקה. על ההקרבה. על זה ששיחקתם גם עם כאבים פיסיים. על זה שהקזתם דם בשביל המדים הירוקים. על זה שכיבדתם את המסורת. על ריצה מדהימה. על ששיחזרתם את הגאווה של הסלטיקס. על האליפות ה-17". כך נכתב בעיתון הנפוץ בבוסטון היום (שישי).

בבוסטון עדיין מנסים לעכל את העזיבה של השניים, ובמיוחד את זו של פירס, ששיחק בבוסטון מאז החל את הקריירה הארוכה שלו בליגה הטובה בעולם. במאמר אחר נכתב ש"לא כך היה צריך להסתיים הסיפור הזה, אך בכל זאת זה לא משכיח אפילו זיכרון אחד מהלב של אוהדי בוסטון". במאמר אחר תהה פובליציסט "האם ניתן לכמת את המורשת של פול פירס בבוסטון?".

אגב, פול פירס נשאל האם עונתו בברוקלין תהיה האחרונה בקריירה, ו"האמת" השיב: "מי אמר שזה סוף הקריירה שלי? אני מתכוון לשחק עוד 10 שנים".

אגב, גארנט צפוי לאחד כוחות בברוקלים עם לא אחר מאשר אנדריי בלאץ', עימו ידע בשנים האחרונות לא מעט תאקלים. ב-2010, כשבלאץ' שיחק בוושינגטון השניים התכתשו והתפתח ביניהם טראש טוק ארוך, ובסיום המשחק החליפו מהלומות קלות בירידה לחדר ההלבשה. עכשיו הם ישתפו פעולה, ובלאץ' משוכנע שהתגרה ההיא נמצאת מאחוריהם: "מאז המשחק ההוא שיחקתי מול גארנט רק פעם אחת, נדמה לי, וקווין הפתיע אותי. הוא אמר לי 'פשוט תרחיק את הידיים שלך ממני'. נכון שהייתה בינינו היסטוריה, אבל עכשיו אנחנו בסדר אחד עם השני".

קווין גארנט שחקן בוסטון סלטיקס. AP
אחרי הכסאח עם בלאץ', עכשיו הם חברים לקבוצה. גארנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully