וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן מצטרף

11.7.2013 / 19:03

הקשר שגדל במועדון עבר בדיקות רפואיות והחל להתאמן. הקשר הניגרי אוסה גאובדיה יגיע להתרשמות ועשוי להצטרף

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
ברוך הבא. ברוכיאן/נועם מושקוביץ

הקשר אבירם ברוכיאן עזב את הפועל באר שבע ומצטרף לבית"ר ירושלים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. ברוכיאן, שבמשך שנים נחשב לסמל של המועדון, עבר בדיקות רפואיות והשתתף באימון הקבוצה.

בבית"ר ירושלים אישרו את הידיעה והודיעו: "בית"ר ירושלים היא ביתו של ברוכיאן והכוונה היא לסכם עימו בימים הקרובים על הצטרפות לקבוצה".

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אבירם ברוכיאן

בית"ר ירושלים מנהלת מו"מ עם החלוץ ונטסיסלב חריסטוב

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
חוזר אחרי גלות קצרה. אבירם ברוכיאן/נועם מושקוביץ

בית"ר ירושלים שתמריא בשבוע הבא למחנה אימון בגרמניה הודיעה כי הקשר הניגרי אוסה גאובדיה (25), ששיחק בשנתיים האחרונות באוסטריה ובמקדוניה ובעל עבר בנבחרת הצעירה של ניגריה, יגיע בתחילת השבוע הבא להתרשמות בקבוצה באמצעות נציגו עו"ד אבישי ריינמן. עד כה צורפו רק הקשר דוד רביבו והבלם ניסו קפילוטו לסגל הקבוצה, כשהמאמן אלי כהן וגם נציג הבעלים חיים רביבו בוחנים כל העת אופציות שונות לחיזוק הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני בית"ר ירושלים מברכים את אבירם ברוכיאן עם טל משעלי. נועם מושקוביץ
חיבוקים עם דריו פרננדס. ברוכיאן/נועם מושקוביץ

שחקן נוסף שמועמד להצטרף הוא החלוץ הבולגרי ונטסיסלב חריסטוב (24), עימו כבר מתנהל משא ומתן כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט. חריסטוב שייך לקבוצת ברואה סטארה זגורה, שתפגוש בשבוע הבא את הפועל תל אביב בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. על פי מקורבים לעסקה, בית"ר כבר פנתה גם לברואה בנוגע לדמי ההעברה.

חריסטוב הגיע לברואה בחלון ההעברות של חודש ינואר וכבש בחצי עונה שלושה שערים. לפני כן, הבקיע 10 שערי ליגה ב-38 הופעות בעונה וחצי במדי צ'רנומורץ בורגאס. השחקן גדל בלוקומוטיב סופיה ומעולם לא עזב את בולגריה.

בגיזרה הישראלית השם החם ביותר שמועמד להצטרף הוא הקשר אלרואי כהן, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. בבית"ר מצפים שכהן יסיים את עניינו עם הפועל תל אביב ואז יוכלו להאיץ עימו את המגעים. גם עידו אקסברד ודלה ימפולסקי נמצאים ברשימת המועמדים להגיע לעיר הבירה.

אלי טביב וחיים רביבו נפגשו היום עם נציגי עמותת האוהדים וסיכמו על המשך שתוף פעולה. רביבו אמר: "הפגישה הייתה טובה מאוד. שיתוף הפעולה עם העמותה הוא דבר מבורך בעינינו וזהו עוד צעד חשוב כדי לקרב בין המועדון לקהל של בית?ר?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully