וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים בבית"ר: "מפחדים לעוף הביתה". פרננדס סיכם

9.7.2013 / 15:28

השינויים שעשה טביב הלחיצו את עובדי המועדון, הארגנטינאי סגר לעונה. ברוכיאן עשוי להגיע ע"ח סטיבן כהן, אקסברד מועמד

נועם מושקוביץ

אחרי שבעלי תפקידים בבית"ר ירושלים כמו מנהל השיווק יוסי גבאי, הדובר אסף שקד, יו"ר מחלקת הנוער משה בן ארוש ועובדים נוספים קיבלו הודעה שהם לא ימשיכו בתפקידם, עובדים אחרים במועדון חוששים שהם הבאים בתור. גורם במחלקת הנוער אמר הבוקר: "עדיין לא מינו מישהו אחר במקומו של בן ארוש, אבל ברור שגם כאן יהיו הרבה שינויים. כל אחד שעובד במועדון מפחד לעוף הביתה, לא פשוט לעבוד באווירה הזאת".

אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
עובדי המועדון: "לא פשוט לעבוד באווירה הזו". אלי טביב/נועם מושקוביץ

במקביל לשינויים הללו, בבית"ר ירושלים ממשיכים לבנות את הסגל. הבעלים אלי טביב הגיש לסוכנו של אלרואי כהן הצעה בסך של כ-100 אלף דולר לעונה ובימים הקרובים יגיש לו הצעה משופרת בסך של כ-120 אלף דולר על מנת לקדם את המו"מ. כהן עדיין לא פתר את הבעיות החוזיות שלו מול הפועל תל אביב, אך בבית"ר מעריכים שזה יקרה בימים הקרובים ושכהן יסגור בקבוצה.

בימים הקרובים יוגשו גם הצעות משופרות לעמית בן שושן, קובי מויאל, חיים מגרלשווילי ומתן בראשי. מדובר בשיפור של כ-10-20% לעומת ההצעות הקודמות ועם חלק מהשחקנים תיתכן התקדמות עד לידי חתימה. בצוות המקצועי התלהבו אתמול עם הצטרפותו של קובי מויאל לאימונים, אבל כרגע נראה שהפערים בין הצדדים גדולים והשחקן ימשיך לנסות למצות את אופציית חו"ל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"תודה לכל האוהדים, אני נשאר בסופו של דבר בבית"ר". פרננדס כבר לא בפוזה הזו/קובי אליהו

בגזרת החדשות הטובות בבירה, דריו פרננדס סיכם היום לעונה נוספת. השחקן אמר: "תודה לכל האוהדים, אני נשאר בסופו של דבר בבית"ר". השחקן יחתום על החוזה לאחר תשעה באב.

סטיבן כהן מתרחק מהקבוצה ואם הוא לא יחזיר תשובה חיובית להצעה שהוגשה לו, הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לתכניות. אבירם ברוכיאן עשוי לחזור לתמונה על חשבונו. לברוכיאן יש חוזה בפולוניה ורשה. כמו כן, עידו אקסברד מבאר שבע מועמד לקבוצה.

מאמן הקבוצה אלי כהן נפגש אתמול עם הקשר עומר אצילי וסוכנו רונן קצב על מנת לנסות לשכנע אותו להצטרף לבית"ר. בהמשך השבוע ינסו אלי טביב וחיים רביבו להאיץ את המהלך. גם הפועל תל אביב מתעניינת באצילי.

חיים רביבו מינה היום את עומר עצמוני למנהל המקצועי של מחלקת הנוער. עצמוני שימש בעבר כמנהלה המקצועי של טוברוק ובזמן שטביב היה הבעלים של הפועל תל אביב אף שימש תקופה קצרה כמנכ"ל. הוא מחליף את חנן אזולאי בתפקיד. בנוסף, מונה איש העסקים דויד ז'יוואגו ליו"ר מחלקת הנוער. ניר רייכמן ימשיך כמאמן קבוצת הנוער.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 9.7.2013, 10:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully