וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מנהלת מו"מ עם החלוץ ונטסיסלב חריסטוב

10.7.2013 / 17:46

הבולגרי שייך לברואה שתפגוש את הפועל תל אביב בשבוע הבא ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. אבנר קופל עשוי להצטרף

החלוץ הבולגרי ונטסיסלב חריסטוב (24) נמצא במשא ומתן עם בית"ר ירושלים, כך לטענת גורמים בבולגריה. חריסטוב שייך לקבוצת ברואה סטארה זגורה, שתפגוש בשבוע הבא את הפועל תל אביב בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, ומחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. על פי מקורבים לעסקה, בית"ר כבר פנתה גם לברואה בנוגע לדמי ההעברה.

חריסטוב הגיע לברואה בחלון ההעברות של חודש ינואר וכבש בחצי עונה שלושה שערים. לפני כן, הבקיע 10 שערי ליגה ב-38 הופעות בעונה וחצי במדי צ'רנומורץ בורגאס. השחקן גדל בלוקומוטיב סופיה ומעולם לא עזב את בולגריה.

ונטסיסלב חריסטוב במדי צ'רנומורץ בורגאס. GettyImages
על פי מקורבים לעסקה, בית"ר כבר פנתה גם לברואה בנוגע לדמי ההעברה. חריסטוב/GettyImages

ובינתיים בית"ר ירושלים ממשיכה לנסות למלא את השורות עם שמות מעניינים: אחרי צירופו של חיים רביבו כנציגו של אלי טביב, מי שעשוי להתמנות לתפקיד מנהל השיווק של המועדון הוא יושב ראש איגוד הכדורסל לשעבר ששימש גם כיושב ראש מנהלת ליגת העל בכדורסל, אבנר קופל.

כידוע, קופל הודיע על התפטרותו מתפקידו כיושב ראש איגוד הכדורסל בשלהי חודש אפריל, וכעת עם כניסתו של טביב לבית"ר ירושלים, עשוי קופל לקבל תפקיד בכיר במועדון ולסייע במציאת ספונסרים.

אבנר קופל, יו"ר איגוד הכדורסל לשעבר. אדריאן הרבשטיין
חוצה את הקווים לכדורגל? אבנר קופל/אדריאן הרבשטיין

בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי): "אבנר קופל הגיע אחר הצהריים למתחם בית וגן ונפגש עם אלי טביב וחיים רביבו כדי לבדוק שיתוף פעולה ברמה השיווקית וברמת המיתוג. כמו כן, ערך קופל סיום באצטדיון טדי המחודש". חשוב להדגיש כי קופל חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל מטעם מרכז בית"ר.

בתוך כך, נמשכים המגעים עם הקשר אלרואי כהן שהוזכר כמועמד להגיע לקבוצה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט וגם מועמדותו של עידו אקסברד נשקלת לחיזוק החלק הקדמי.

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן. מגד גוזני
נפרד אחרי 11 עונות בבירה. עמית בן שושן/מגד גוזני

ובינתיים בבית"ר ירושלים נפרדו מעמית בן שושן שסיים קדנציה של 11 שונות בבירה, ובמועדון שלחו מילים חמות:

"מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודה לקפטן הקבוצה עמית בן שושן על 11 עונות בהן שיחק בקבוצה ומתוכן שימש במשך עונה וחצי כקפטן הקבוצה. עמית בן שושן עלה לקבוצה הבוגרת בעונת המשחקים 2002/2003 ומאז שיחק במשך 11 עונות במדי הקבוצה. במהלך השנים בהן שיחק בבית"ר ירושלים רשם 258 הופעות בהן כבש 53 שערים בכל המסגרות. כמו כן, זכה בשתי אליפויות המדינה, שני גביעי המדינה וגביע הטוטו.

בן שושן היווה תמיד סמל למקצוענות ונאמנות ובמשך כל השנים בהן שיחק בקבוצה, שם דגש גדול על התרומה לקהילה ובכל הזדמנות ייצג את המועדון בכבוד באירועים מסוג זה. המועדון מאחל בהצלחה לשחקן בקבוצתו החדשה אנורתוזיס פמגוסטה מקפריסין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully