וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: הת'אנדר ניצחו, אינדיאנה דרסה

אוקלהומה גברה על אורלנדו 78:79, משחק רע לאולאדיפו. הפייסרס הביסו 75:96 את הסיקסרס, בוסטון התעללה בדטרויט

היום השני בליגת הקיץ נפתח הערב (שני), בסיומו השיגה אוקלהומה סיטי ת'אנדר את ניצחונה השני ברציפות, כשגברה על אורלנדו 78:79. הסיפור המרכזי של המשחק הזה היה הקרב בין הלאמבים (אין קרבה משפחתית): דורון לאמב שהיה מהמצטיינים של המג'יק עוד העלה את קבוצתו ליתרון נקודה, 23 שניות לסיום, אבל ג'רמי לאמב צלף ג'אמפ מוצלח 6 שניות לפני הבאזר העניק לת'אנדר את הניצחון. גרנט ג'רט הוליך את המנצחים עם 14, ג'רמי לאמב ודווייט בייקס קלעו 11 כל אחד. אנדרו ניקולסון קלע 19 למג'יק, ויקטור אולאדיפו, שנבחר שני בדרפאט ופתח את ליגת הקיץ עם יכולת מרשימה, היה חלש עם 12 נקודות ב-2 מ-12 מהשדה.

ויקטור אולאדיפו שחקן מכללת אינדיאנה. AP
הפעם כבר לא הלך לו כל כך טוב. אולאדיפו/AP

המשחק השני של הערב היה כבר הרבה פחות צמוד, כשאינדיאנה דרסה את הסיקסרס 75:96. סולומון היל הצטיין במדי הפייסרס כשסיים עם 22 נקודות, מיילס פלאמלי רשם דאבל דאבל מרשים של 16 נקודות ו-15 ריבאונדים. חאליף וויאט הוליך את קלעי פילדלפיה עם 25 נקודות בעוד ארנט מולטרי רשם 15 נקודות ואסף 9 ריבאונדים.

גם במשחק השלישי של הערב לא היה הרבה פייט, כשבוסטון רצה ל-9:30 כבר ברבע הראשון, בדרך ל-63:93 קליל. דריוס ג'ונסון-אודום נתן משחק נפלא עם 22 נקודות, קלי אוליניק הוסיף 13 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 חטיפות. אלי הולמן ששיחק בהפועל אילת קלע 7, קורטני פלס שהגיע מהפועל ירושלים פתח בחמישייה אך קלע רק 4, לורנס היל מחולון לשעבר קלע מספר זהה. את קלעי דטרויט הוליך קנטביוס קאלדוול-פופ עם 11.

שחקן הפועל ירושילם קורטני פלס. מגד גוזני
פתח בחמישייה, אך לא הרשים. פלס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully