וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של הלייקרס ל-2014: כרמלו יגיע, קובי יקצץ?

הלייקרס מתכננים מהפכת ענק בקיץ הבא: לברון וכרמלו סומנו, נאש עשוי לעזוב. וגם: בריאנט יילך בדרכם של דאנקן וגארנט?

הלייקרס מנסים להתאושש מהתקופה הקשה שעוברת עליה, ולפחות על פי הדיווחים האחרונים בעיר המלאכים, הם מתכווננים לעשות את זה בענק בקיץ הבא: על פי דיווחים בתקשורת המקומית בלוס אנג'לס, הלייקרס צפויים לבצע בקיץ 2014 מהלך שינחית את לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני, או את שניהם גם יחד בסטייפלס סנטר.

קובי בריאנט, נבחרת המערב, מול כרמלו אנתוני, נבחרת המזרח. אולסטאר 2013. רויטרס
בקרוב באותה קבוצה? בריאנט וכרמלו/רויטרס

אחרי העזיבה של דווייט הווארד ליוסטון, הלייקרס חולמים להביא את קינג ג'יימס, אך עשויים להיתקל בקשיים רבים מאחר וג'יימס עצמו מרוצה למדי בסאות' ביץ'. לכן, הלייקרס כבר שמים עין על פורוורד הניקס, שבעונה החולפת רשם עונת שיא והיה מלך הסלים של הליגה. לאנתוני חוזה לשנתיים נוספות בניקס, אך באפשרותו להשתחרר מהעונה האחרונה.

בלייקרס בונים על תרחיש שבו קובי בריאנט יסכים לקצץ משכרו לעונה הבאה על מנת לפנות מקום בתקציב לחוזה מקסימום לאנתוני: 100.5 מיליון לארבע עונות. קווין גארנט בבוסטון וטים דאנקן בסן אנטוניו עשו זאת כבר בעבר על מנת לשמור על תחרותיות ולהביא שחקנים בעלי שיעור קומה, והממבה השחורה שנחשב לחבר קרוב של מלו עשוי להסכים לצעד שכזה בדמדומי הקריירה שלו. אם בריאנט יסכים לקיצוץ, זה עשוי לפנות מקום גם כוכב שלישי ול-20 מיליון דולר נוספים. התוכנית עשויה לכלול בתוכה גם את סטיב נאש, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ועלול לעבור בטרייד.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש. Chris Carlson, AP
ישלם את המחיר בעקבות הבנייה מחדש? נאש/AP, Chris Carlson

* דיווחים בדטרויט קובעים כי ראשיד וואלאס צפוי להתמנות לעוזרו של מוריס צ'יקס בפיסטונס. הפורוורד לשעבר, שזכה עם דטרויט באליפות בעבר והפך לאחר השחקנים האוהדים על הקהל בפאלאס בעיר צפוי לעבוד בעיקר עם השחקנים הצעירים של הקבוצה, וכבר הגיע עם הקבוצה לליגת הקיץ שם שוחח עם חלק מהשחקנים. בדיווח בטרויט ניוז נכתב כי הדבר עדיין לא הוכרז, אך הוא צפוי להצטרף רשמית לצוות האימון בקרוב, וכי כבר היום נכנס לאולם בו שיחקה קבוצתו בליגת הקיץ עם חולצה של המועדון.

* על פי דיווחים ב-ESPN , לוס אנג'לס לייקרס הגיעה לסיכום על צירופו של כריס קיימן לעונה אחת. קיימן, ששיחק בעונה החולפת בדאלאס, הוא שחקן חופשי והתנאים הכספיים של העסקה עדיין לא פורסמו. בקבוצה מעיר המלאכים עובדים קשה על העסקה ומקווים לסגור אותה עד סוף השבוע, כדי למלא חלק מהחלל העצום שהותיר אחריו דוויט הווארד.

קיימן, 31, סבל בעונה החולפת מפציעות רבות, אך שיחק 66 משחקים במדי המאבריקס, בהם הוא רשם ממוצעים של 10.5 נקודות, ו-5.6 ריבאונדים למשחק. קיימן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "זה נכון, אני עוזב את דאלאס ומצטרף ללייקרס. אני כבר נרגש ולא יכול לחכות לפתיחת העונה!".

ראשיד וואלאס, בוסטון סלטיקס. רויטרס
מביא קצת טירוף אל מאחורי הקווים. ראשיד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully