וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה של גל מקל בדאלאס: מול סקרמנטו בשבת

הישראלי שסיכם לשלוש עונות במאבריקס, יפגוש בליגת הקיץ בלאס וגאס את הקינגס, שארלוט וקבוצת שחקנים מהדי-ליג

זה היה צפוי, אבל הערב (שני) הפך לרשמי: גל מקל ישחק במדי המאבריקס בליגת הקיץ שבלאס וגאס. דאלאס תחל את משחקיה ביום שבת, תמשיך בימים ראשון ושלישי, ותתמודד שוב בהתאם לדירוג ולתוצאות שלה בשלושת המשחקים הראשונים. כזכור, מקל כבר סיכם עם המועדון על חוזה לשלוש שנים מובטחות, כך שטכנית הוא לא חייב לשחק עם הקבוצה בליגת הקיץ במטרה לזכות בחוזה, אבל בדאלאס היו רוצים שהגארד ישתפשף יותר, כזו גם תהיה ההזדמנות שלו להרשים את ראשי הקבוצה לקראת העונה הסדירה.

גל מקל שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
המלחמה על עמדת הרכז נפתחת. מקל/קובי אליהו

ג'וש אקוגנון שינסה לקבל חוזה בקבוצה בה סיים את העונה, שיחק עם המאבס גם בליגת הקיץ הקודמת, בעוד טריקו ווייט שסיים את העונה ברדניצ'קי הסרבית, ונחשב בתקופת התיכונים לכישרון ענק ינסה גם הוא להרשים את ראשי המועדון (עוד על ווייט ניתן לקרוא בכתבה של יונתן אליהו, כאן). בסגל נמצא גם גם ריקי לדו, גארד נוסף, שמגיע לאחר שנבחר 43 בדראפט, זאת אחרי שבשנה שעברה לא היה יכול לשחק במכללת פרובידנס בגלל ציונים גרועים, מה שלא הפריע למילווקי לבחור בו בדראפט (משם נשלח בטרייד לפילדלפיה, ואז לדאלאס).

את המשחקים תפתח המאבריקס מול סקרמנטו קינגס, בשורותיה משחק גם בן מקלמור, שלדעת רבים הוא מהכשרונות הגדולים של הדראפט האחרון (נבחר שביעי) וגם דייויד לייטי, ששיחק בנאנטר, אליה היה מקל מועמד בעבר. במשחק השני של הקבוצה, מול שארלוט, כבר יפגוש מקל לא פחות משלושה פרצופים מוכרים: ג'רום דייסון ששיחק בהפועל חולון בעונה האחרונה, ג'יימי סקין ממכבי אשדוד ודרון וושינגטון מברק נתניה. בנוסף ישחקו עם פטריק יואינג ג'וניור, ביסמארק ביומבו וקודי זלר שנבחר לאחרונה בדרפאט.

ג'רום דייסון שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
פנים מוכרות. דייסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully