וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 8.7

חן עזריאל וקובי מויאל חוזרים להתאמן בבית"ר ירושלים, צעירי עשוי להחליף את פרננדס. מלמד על סף סיכום במכבי פ"ת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחת בארץ. נסרקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

19:40: דיווח בבולגריה: ציון צמח החל להיבחן במדי צ'רנו מורה ורנה.

18:24: הבלם שי מימון האריך את חוזהו במ.ס אשדוד לעונה נוספת. לחצו כאן לסיפור המלא.

16:05: ביברס נאתכו עשוי לעבור לדינמו מוסקבה. לסיפור המלא

15:43: הפועל חיפה עדיין ממתינה לנחיתתו למחבנים של בלם נבחרת ניגריה הצעירה אטינדה גאניו אוגונג'בה. בקבוצה לא ויתרו על צירוף דריו פרננדס והשארת גל אראל.

14:40: פיראס מוגרבי, שהושאל בחצי השנה האחרונה למכבי נתניה, עשוי לחזור למחזיקת כרטיסו לאנס הצרפתית במדיה הוא חתום לשנתיים נוספות. מוגרבי הרשים באימוני הקבוצה את המאמן החדש אנטואן קומבוארה.

13:01: הפועל עכו ממשיכה להתחמש, ואחרי שהחליטה להנחית את סאביו נסרקו, החלוץ הגרמני ממוצא אוגנדי שעבר בווסטהאם ובפיורנטינה, גם החלוץ הברזילאי לאנדרו קוסטה מירנדה מוראס, המכונה לאנדראו, יגיע למבחנים.

10:02: מכבי פתח תקווה נמצאת על סף סיכום לשלוש שנים עם גיא מלמד מהפועל כפר סבא. מוחמד כליבאת עדיין לא סיכם את תנאיו בבני סכנין והיום הוא ייפגש עם שינו זוארץ כדי לנסות להגיע לסיכום. הקשר הרומני בוגדן סטרטון נחת הלילה בישראל ויצטרף לאימון הקבוצה אחר הצהריים.

9:46: קובי מויאל יחל להתאמן היום עם בית"ר ירושלים אחרי ששוחח עם חיים רביבו. גם חן עזריאל יצטרף לאימונים. עמית בן שושן צפוי לקבל הצעה משופרת, אך עדיין נמוכה מזו לה ציפה השחקן. גם מתן בראשי וחיים מגרלשוילי צפויים לקבל הצעות משודרגות. דריו פרננדס עדיין לא סגר בקבוצה, ובמידה ולא ימשיך נבדקת אופציית לירוי צעירי.

שחקן מכבי חיפה, לירוי צעירי, מול שחקן הפועל תל אביב, רמזי ספורי. טל לוי
יצטרף לבית"ר? לירוי צעירי/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully