וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביברס נאתכו עשוי לעבור לדינמו מוסקבה

הקשר מסיים חוזה בקאזאן בדצמבר וכרגע יש פערים גדולים בין הצדדים. בן דודו: "יש התעניינות מכל אירופה, במיוחד מגרמניה"

ביברס נאתכו עשוי לעבור לדינמו מוסקבה, כך על פי דיווחים בתקשורת הרוסית. דינמו מכרה לאחרונה את כוכבה אלכסנדר קוקורין לאנז'י תמורת 19 מיליון יורו והיא מתכוונת להשתמש בחלק מהכסף על מנת להגיש לקשר הישראלי הצעה גבוהה ולפתות אותו לעבור לבירה הרוסית. כמו כן, דווח שדמי ההעברה לא יעלו על שישה מיליון יורו מכיוון שהשחקן קרוב לסיום החוזה. חוזהו של נאתכו ברובין קאזאן מסתיים בחודש דצמבר. הוא מנהל מגעים להארכת החוזה, אך בשלב זה יש פערים גדולים מאוד בין הצדדים והמגעים נתקלו בשלל קשיים.

"שום דבר לא נחתם עם קאזאן", צוטט ברוסיה אדם נאתכו, בן דודו של השחקן. "אנחנו בשלב המשא ומתן וכרגע אני לא יכול לומר שום דבר ספציפי. אני מקווה שבסיום כל הצדדים יהיו מרוצים. יש בביברס התעניינות גדולה מצד קבוצות ברוסיה וגם באירופה ובמיוחד בגרמניה".

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
בדרך לבירה? נאתכו/GettyImages, Epsilon

נאתכו, 25, משחק בקאזאן מאז מרץ 2010 והפך בשנים האחרונות לאחד השחקנים הבולטים בסגל. אשתקד החמיץ רק שש דקות ליגה וסיים את העונה עם תשעה שערים וחמישה בישולים. בסך הכול, רשם 117 הופעות במדי הקבוצה בכל המסגרות, כבש 26 שערים וגם חגג לפני שנה זכייה בגביע הרוסי. לנאתכו 25 הופעות במדי נבחרת ישראל.

דינמו סיימה בעונה שעברה במקום השביעי ומאמן אותה הרומני דן פטרסקו, שמאוד רוצה לראות את נאתכו בקבוצתו. מאז הקמת הליגה הרוסית, הקבוצה זכתה פעם אחת בגביע. הסגל שלה מורכב מכמה שמות בכירים כמו עותמן באקאל ההולנדי, אנדריי וורונין, בלאש דז'ודז'אק וכריסטיאן נובואה, ששיחק עם נאתכו בקאזאן בעבר.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully