וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: שי מימון האריך את חוזהו בעונה אחת

הבלם (26) שהגיע לעיר הנמל אשתקד ותפס מקום של קבע בהרכב ימשיך עונה נוספת. דיווח: ציון צמח התאמן בצ'רנו מורה

מ.ס אשדוד ממשיכה בגיבוש הסגל לעונה הבאה. המאמן הנכנס ניר קלינגר עובד במרץ והיום (שני) הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של הבלם שי מימון בעונה אחת. הבלם בן ה-26 הצטרף לקבוצה מעיר הנמל בחודש ינואר בעונה שעברה לאחר שלא שיחק במשך כחצי שנה מאז הירידה של מכבי פתח תקוה לליגה הלאומית.

שי מימון שחקן מכבי פתח תקוה (מימין), רוג'רס קולה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ממשיך באשדוד. שי מימון/ברני ארדוב

מימון, 26, שיחק באשדוד כמושאל בחלק השני של עונת 2008/9. הוא גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ובגיל 16 עבר למכבי חיפה ובנוסף עבר גם במכבי הרצליה ומכבי פתח תקוה, איתה כאמור ירד ליגה לפני שנתיים.

קשר הקבוצה בעונה שעברה ציון צמח (23) החל להתאמן היום (שני) בקבוצת צ'רנו מורה ורנה הבולגרית (שסיימה בעונה שעברה במקום העשירי בליגה הראשונה), כל על פי אתרים בבולגריה. צמח רשם בעונה שעברה 16 הופעות במדי אשדוד ולא כבש ואחרי שסיים את חוזהו, הוא מחפש לעצמו קבוצה. הקשר שגדל במכבי תל אביב עבר בקריירה גם במכבי פתח תקוה, נס ציונה והפועל רמת גן.

אתמול הודיעו באשדוד על סיכומו של ידין זריס, שגדל במכבי הרצליה ושיחק בעונה החולפת באויפשט וסנט טרוידן. זריס יגיע בהשאלה מסטנדרד ליאז' הבלגית לאחר שקיבל בשבוע שעבר את הודעת השחרור מהמאמן גיא לוזון. ביום שלישי (18:30) תערוך הקבוצה משחק אימון ראשון עם כל הפנים החדשות, במשחק מול מכבי תל אביב שיתקיים בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully