וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כותרות אנגליה על מארי: "נער ההיסטוריה", "האביר הסקוטי", "סוף סוף"

עיתוני אנגליה חגגו את הזכייה של אנדי מארי בווימבלדון: "הציפייה הגדולה הסתיימה, מארי בפסגת חייו, כמו מותחן של היצ'קוק, הילד הסקוטי עם הקול הסדוק ביטל את ספקות"

כצפוי, הממלכה בטירוף. הזכייה של אנדי מארי בטורניר ווימבלדון אתמול (ראשון) הוציאה את בריטניה מדעתה, אחרי שנציג ראשון של הממלכה זכה בטורניר אחרי 77 שנים ארוכות ומאכזבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ההתרגשות בשיאה. עיתוני אנגליה/מערכת וואלה, צילום מסך

העיתונים הבוקר באנגליה יצאו מגדרם, והכותרות בהתאם. "טיימס" כינה את הטניסאי הסקוטי 'The History Boy', "נער ההיסטוריה", ואמר ש"מארי קטע את "הציפייה הבריטית הארוכה מכולן", בעוד "דיילי טלגרף" הצהיר בפשטות "סוף סוף" ('At last'), כשליד תמונה של האלוף מחויך נכתב ש"אנדי מארי בשיא של חייו ובפסגת הקריירה, אחרי שהפך לבריטי הראשון שמניף גביע על הדשא המלכותי".

הכותרת הראשית ב"דיילי מייל" קראה 'Now it'll be arise, Sir Andy', שמרמזת על תואר האבירות לו ראוי הסקוטי בן ה-26, ששבר בצורת שנראתה בלתי אפשרית לשבירה. גם "אינדפנדנט" מרח תמונה גדולה של מארי על הכותרת "אלוף", והצהיר ש"זה היה סיום מופלא ליום ממופלא, כשאנדי מארי הבטיח לעצמו את הישג חייו בסיומו של משחק מורט עצבים, בגמר בלתי נשכח, גדוש במהלכי טניס מרשימים ותסריט שמזכיר מותחן של היצ'קוק".

הטניסאי הבריטי אנדי מארי חוגג זכיה בטורניר ווימבלדון. רויטרס
זה באמת קרה. מארי עם הגביע/רויטרס

"דיילי מירור" קרא "ההיסטוריה בידיים שלו", בעוד המגזין "ספורט" טען ש"מארי הולך על קרני שמש". ב"גארדיאן" לא הסתבכו יותר מדי והסתפקו "באלוף". הפרשן קווין מיטשל נזכר איך "הילד הסקוטי עם הקול הצווחני והסדוק הרגיש לא במקומו הטבעי... ואילו כעת הוא אלוף ווימבלדון, אחרי שביטל כל ספק לגביו".

שיר הזכייה של אנדי מארי

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully