וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב טומרקין יישא את דגל ישראל במכביה

השחיין האולימפי נבחר לשאת את הדגל בטקס הפתיחה בירושלים. כרמי בירך את צוברי: "אתה מגלה רעב גדול להישגים"

הנהלת הוועד האולימפי בישראל החליטה היום (ראשון) בישיבתה כי השחיין יעקב טומרקין, ספורטאי השנה של הוועד האולימפי בישראל לשנת 2012 שקבע הישג שיא של שחיין ישראלי במשחקים האולימפיים בלונדון - מקום שביעי בגמר 200 מטרים גב, יוביל את משלחת ישראל למכביה ה-19 כנושא דגל ישראל בטקס הפתיחה שיתקיים בירושלים. משלחת ישראל למכביה מונה כ-2000 משתתפים.

שחר צוברי הוא סגן אלוף אירופה בגלשני רוח

שחר צוברי: "אני מבסוט יותר בשביל הדר מאשר בשבילי"

יעקב טומרקין. הוועד האולימפי בישראל,
רשם הישג שיא מבין השחיינים בלונדון. יעקב טומרקין/הוועד האולימפי בישראל

ישיבת הערב נפתחה בברכות למדליסט האולימפי מבייג'ינג שחר צוברי על זכייתו במדליית הכסף באליפות אירופה בגלישה שננעלה היום בשעות הצהריים בצרפת. "זכית בעבר כבר פעמיים בתואר אלוף אירופה, והנה, שנה אחרי המשחקים האולימפיים בלונדון, אתה מגלה רעב גדול להישגים וכבר עכשיו אתה מפגין נחישות רבה להגיע פעם נוספת למשחקים האולימפיים והפעם לריו 2016", אמר יגאל כרמי, יושב ראש הוועד האולימפי בישראל בדברי ברכתו לגולשים.

"אנו מברכים גם את מעיין דוידוביץ' על זכייתה במקום הרביעי, את הדר הלר מאילת, בת דודתו של שחר צוברי שהוכתרה לאלופת הנערות של אירופה, והגולש יעל פז שזכה במדליית ארד לנוער", הוסיף כרמי. על זכייתו במדליית הכסף יקבל שחר צוברי מענק של 35 אלף שקל מהקרן המשותפת של הוועד האולימפי בישראל, מינהל הספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מאמנו גל פרידמן יקבל מחצית מהסכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully