וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי: "אני מבסוט יותר בשביל הדר מאשר בשבילי"

7.7.2013 / 15:30

המדליסט האולימפי שזכה במדליית הכסף באליפות אירופה חגג עם בת דודתו את התואר בנערות. צוברי: "אני בסך הכל מבסוט"

לפני חצי שנה בדיוק שחר צוברי נראה מזיע וכמעט מתפרק בהרי אילת, בדרך להופעה מוצלחת בתחרות חצי איש הברזל. בין לבין הוא נסע לטייל במכסיקו, עבר לגור בתל אביב, השלים בגרויות וגילה את החיים האמיתיים שמעבר לספורט. אפשר להגיד שבשנת 2013 צוברי לא עשה יותר מדי עבור הקריירה המקצוענית שלו כגולש רוח.

החדשות הטובות הן שגם זה הספיק לו כדי לזכות במדלית כסף באליפות אירופה שננעלה היום (ראשון) בברסט שבצפון צרפת, מקום שמאופיין בדרך כלל בתנאי מזג אוויר שפחות מתאימים למדליסט האולימפי. זו הייתה המדליה השלישית של שחר צוברי באליפויות אירופה, כשבשתי הפעמים הקודמות זו הייתה מדליית זהב, ובאליפות אירופה הקודמת מדליית הארד נמנעה ממנו על ידי נמרוד משיח, שחסם אותו בשיוט המדליות.

שחר צוברי הוא סגן אלוף אירופה בגלשני רוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע של אושר. צוברי על הפודיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

צוברי, שלא הבטיח כלום כשיצא לתחרות בצרפת אמר היום: "בסך הכל הייתה תחרות טובה. הגעתי לאתר ברגשות מעורבים, ידעתי שיש לי יכולות טובות אבל מצד שני בשנה אחרי המשחקים האולימפיים לא התאמנתי הרבה. בסך הכל אני מבסוט מהתוצאה".

לאורך כל התחרות בצפון צרפת, צוברי לא היה עסוק בעצמו אלא ליווה גם את בת דודתו האילתית, הדר הלר, שעשתה עוד היסטוריה משפחתית וזכתה במדליית הזהב באליפות אירופה לנערות. "זה כיף גדול, אני יותר מבסוט בשבילה. אני עוזר לה הרבה וכל התחרות עקבתי אחריה יותר מאשר התחרות שלי". צוברי, שהחל לאחרונה להתאמן תחת הדרכתו של האלוף האולימפי מ-2004, גל פרידמן, סיפר על העבודה המשותפת של השניים, שבעבר ניהלו בעיקר קרב תקשורתי: "אנחנו עדיין לומדים להכיר אחד את השני. אפשר להגיד שבתחרות הזאת המעורבות שלו מבחינת הכנה הייתה נמוכה, ואנחנו לומדים לעבוד בסבלנות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ידעתי שיש לי יכולות טובות, אבל לא התאמנתי הרבה". צוברי חוגג על הסירה בצרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל פרידמן סיכם את התחרות ואמר: "אני שמח ומברך את שחר, הדר ויעל על המדליות, ואת מעיין, נמרוד ושחר טיבי על העלייה לשיוטי המדליות והפגנת יכולות טובות. האווירה המעולה ששררה במשלחת הייתה פקטור לא פחות חשוב. כולם עודדו ודחפו אחד את השני וככה צריכה להיראות נבחרת גדולה. האימונים בארץ, לפני היציאה לתחרות, עשו טוב לכולם, כולל קוקלאניס היווני שהתאמן איתנו וזכה כאן בזהב. גם מחנות האימונים שביצענו לגולשי הנוער סייעו מאוד לקראת התחרות הזאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש יורשת במשפחה. הדר הלר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully