וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי הוא סגן אלוף אירופה בגלשני רוח

7.7.2013 / 13:43

המדליסט האולימפי ניצח בשיוט המדליות השלישי בברסט, וזכה במדליית הכסף. בת דודתו הדר הלר היא אלופת אירופה לנערות

שחר צוברי, המדליסט האולימפי מבייג'ינג 2008 בגלשני רוח, הוכיח היום שהוא מוכן לקמפיין אולימפי שלישי אחרי שזכה במדליית הכסף באליפות אירופה בברסט שבצפון צרפת. צוברי הבטיח את מקומו על הפודיום אחרי שני שיוטי המדליות הראשונים שהתקיימו היום (ראשון) בהם סיים במקומות 6 ו-4, אבל את שיוט המדליות האחרון צוברי ניצח וכך זכה למעשה במדליית הכסף כשהוא מקדים את פייר לה קוק הצרפתי. ביירון קוקלאניס היווני, יריב ותיק של צוברי שהתאמן לאחרונה בארץ, זכה במדליית הזהב. נמרוד משיח סיים אליפות נוספת בעשירייה הראשונה, כשהפעם הוא דורג תשיעי. משיח כתב בדף הפייסבוק שלו: "אליפות אירופה הסתיימה במקום-9,כל הכבוד לשאר הנבחרת שחוזרים עם מדליות".

עבור שחר צוברי מדובר במדליה שלישית בקריירה באליפות אירופה, כשבאליפויות שהתקיימו ב-2009 ו-2010 הוא זכה במדליית הזהב. השמחה של משפחת צוברי הייתה כפולה היום, שכן בת דודתו מאילת, הדר הלר, זכתה במדליית הזהב בתחרות לנערות וסימנה את עצמה כיורשת של מדליסט הארד האולימפי - אולי למשחקים האולימפיים ב-2020 ומי יודע, אולי לפני? מדליה שלישית למשלחת הישראלית השיג יעל פז משדות ים, שזכה במדליית הארד באליפות אירופה לנוער.

המשלחת הישראלית קיוותה להשיג מדליה נוספת גם בתחרות לנשים, אלא שמעיין דוידוביץ' לא הצליחה להדביק בשיוטי המדליות את הפער מבלנקה מאנצ'ון הספרדיה וסיימה בסופו של דבר במקום הרביעי. מצד אחד דוידוביץ' ממשיכה להוכיח שהיא שייכת לצמרת העולמית בגלשני הרוח אותה מובילה לי קורזית שלא מתחרה העונה. מצד שני היא הייתה קרובה מאוד לפודיום נוסף אחרי שעשתה זאת באליפות אירופה הקודמת, מה שככל הנראה איכזב אותה. שרלין פיקון הצרפתיה זכתה באליפות אירופה, כשסגניתה היא בריוני שואו הבריטית.

דוידוביץ' סיכמה את התחרות בדף הפייסבוק שלה וכתבה: "נכנסנו היום לשיוטי המדליות בידיעה שהכל צמוד והכל יכול לקרות, וככה זה היה, עד השיוט האחרון עוד הכל היה יכול לקרות. כאשר אני והספרדיה עם אותו ניקוד ובמרחק של 4 נקודות ממקום ראשון שאם התנאים הפכפכים. שהיו הכל היה אפשרי. התחלתי טוב את השיוט ונתתי כל מה שאני יכולה לצערי הפעם זה לא הספיק ופיספסתי את הפודיום וסיימתי את התחרות במקום הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully