וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "אחד המשחקים הטובים שהייתי חלק מהם"

הסרבי חגג את הניצחון המשוגע בחצי הגמר: "אני גאה מאוד שעברתי את המשחק הזה". דל פוטרו: "הייתי קרוב, זה כואב"

המשחק הכי ארוך בתולדות חצאי הגמר של ווימבלדון. את ההיסטוריה הזו סיפקו היום (שישי) נובאק דג'וקוביץ' וחואן מרטין דל פוטרו, כאשר בתום ארבע שעות ו-43 דקות של טניס, הסרבי הראשון בעולם העפיל לגמר, שם ינסה לזכות בגרנד סלאם שביעי בקריירה.

נולה ניצח 5:7, 6:4, 6:7, 7:6, 3:6 אחרי שכבר איבד שתי נקודות משחק במערכה הרביעית. בסיום, הוא היה נפעם: "זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שהייתי חלק מהם, היה מרגש. זה היה כל כך צמוד, לא הצלחתי לברוח לו. בגלל זה הוא אלוף והוא בצמרת, כי בכל מצב קשה יש לו תשובה עם חבטה מדהימה. הייתה לי נקודת משחק, אבל אני לא חושב ששיחקתי רע. אולי הייתי צריך להיות יותר אגרסיבי, אבל צריך להחמיא לו. אני מאוד גאה שעברתי".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי עם חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
רק אחד יכול לנצח. דלפו ודג'וקוביץ'/רויטרס

הסרבי המשיך: "הייתי מאוד מאוכזב בסוף המערכה הרביעית, כי היו לי הזדמנויות טובות, אבל הרמה הייתה מאוד גבוהה היום. ציפיתי לזה, הכנתי את עצמי לחמש מערכות. אני רק נהנה מהניצחון כרגע, מחר אחשוב על הגמר. זה המשחק הכי מעניין שהיה לי כאן בווימבלדון. היו לי כמה משחקים מרגשים, נגד רפאל נדאל למשל, אבל לא היה כמו זה. מיוחד מאוד לנצח את המשחק הזה".

בצד המפסיד, דלפו היה מאוד מאוכזב: "היה קרב גדול, הייתי מאוד קרוב ומאוד כואב להפסיד ככה. מהדרך בה הגעתי לטורניר ועד לדרך בה יצאתי ממנו יש פער ענק".

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
בינתיים הוא עומד בציפיות. מארי/רויטרס

אנדי מארי עבד קשה מאוד ארבע מערכות עד שהשאיר מאחוריו את המפציץ הפולני המפתיע ייז'י יאנוביץ' עם 7:6, 4:6, 4:6, 3:6. בסיום הוא אמר: "זה היה משחק מאתגר, שונה ממה ששיחקתי עד כה. הוא מאוד לא צפוי, יש לו סרב אדיר. היה לי מאוד קשה. הוא הכניס כמה כדורים גדולים בשובר השוויון הראשון, אבל במערכה השלישית הצלחתי לשנות את המומנטום ולקחת חמישה משחקונים רצופים. אני מעדיף לשחק בחוץ כמה שיותר ולא עם הגג סגור וגם הייתי במומנטום, אבל הלכתי, התקלחתי, נרגעתי וחזרתי בסדר. יאנוביץ' דיבר עם מישהו בטלפון בזמן הזה, הוא ממש רגוע..."

הסקוטי הוסיף: "יש המון ציפיות ממני, ציפו שאגיע לגמר וזה לא פשוט לעמוד בזה. אני מאושר שעשיתי זאת ושיש לי עוד הזדמנות לזכות לתואר. נובאק ניצח משחק מדהים היום, הוא מכיר אותי היטב ויהיה לא פשוט בכלל. ניצחתי אותו כאן באולימפיאדה בשנה שעברה ואני אקח את זה איתי למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully