וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בווימבלדון: הראשון של ליזיקי או של ברטולי?

הגרמניה החביבה (23) והצרפתיה המתקאמבקת (15) תלחמנה בגמר הנשים (16:00, 5) על גרנד סלאם ראשון בקריירה שלהן

הראשון של מריון ברטולי או הראשון של סבין ליזיקי? טורניר ווימבלדון, גרסת 2013, אחד המפתיעים שהיו אי פעם על הדשא באול אינגלנד קלאב, מגיע לשלב הגמרים ותחילה, הנשים (שבת, 16:00, ספורט 5 ו-HD).

סבין ליזיקי טניסאית גרמניה אחרי שעלתה לגמר ווימבלדון. רויטרס
הגרמניה הראשונה בגמר מאז שטפי גראף. ליזיקי/רויטרס

ברטולי הצרפתייה, המדורגת 15 בטורניר, תשחק בגמר הגרנד סלאם השני שלה. גם הקודם היה בווימבלדון, כאשר ב-2007 היא נכנעה לונוס וויליאמס. ברבע הגמר היא השאירה מאחור את סלואן סטיבנס האמריקאית ובחצי הביסה את קריסטן פליפקנס מבלגיה.

ליזיקי הגרמניה, רק בת 23 וכך גם המיקום שלה בטורניר, תתמודד לראשונה בקריירה על תואר גרנד סלאם. הדרך הנהדרת שלה הייתה קשה מהרגע הראשון ואחרי שניצחה בקלות את פרנצ'סקה סקיאבונה ואלנה וסנינה, היא עברה בשלוש מערכות את סמנתה סטוסור ואז, בשמינית הגמר, הדהימה עם ניצחון על סרינה וויליאמס. המומנטום נמשך עם ניצחון על קאיה קאנפי ברבע ועם עוד ניצחון מלא בחיוכים אופיניים, בשלוש מערכות כולל 7:9 דרמטי באחרונה, על אגניישקה רדוואנסקה בחצי הגמר.

ליזיקי, הגרמניה הראשונה בגמר גרנד סלאם מאז שטפי גראף ב-1999, ניצחה בשלושה מבין ארבעת מפגשי העבר בין שתי הפיינליסטיות. במשחק הראשון ביניהן, בסיבוב הראשון של ווימבלדון 2008, ברטולי חגגה, אבל מאז הגרמניה ניצחה פעמיים בטורניר צ'רלסטון (2009 ו-2011) ופעם נוספת ברבע הגמר של ווימבלדון לפני שנתיים, אז גם קבעה את הישג השיא שלה עד כה, חצי גמר גרנד סלאם, כאשר היא הגיעה לשם בתור ווילד קארד והפסידה למריה שראפובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully