וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "בית מאתגר", גודס: "עדיף את פאו על ריאל"

בראיון לאולפן וואלה! ספורט התייחס עוזר מאמן מכבי ת"א להגרלה: "נעמיד קבוצה טובה ואטרקטיבית". מזרחי: "יהיה קשה"

ברני ארדוב

הגרלת שלב הבתים של היורוליג זימנה למכבי תל אביב בית לא קל, עם אלופת יוון פנאתינייקוס אתונה, לבוראל ויטוריה הספרדית, קובאן הרוסית, הכוכב האדום מסרביה והקבוצה שתעלה משלב המוקדמות.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט: "הגרלת היורוליג היא תמיד רגע מרגש, וכך היה גם היום. אנחנו בשלב מוקדם מאוד כאשר הקבוצות עדיין בונות את עצמן לקראת עונת 2013/14, כאשר השנה שוק השחקנים זז לאט יותר מתמיד. קשה לדעת כמה חזקה תהיה כל קבוצה, אבל על הנייר יגיעו אלינו לנוקיה השנה כמה קבוצות איכותיות ואטרקטיביות מאוד. הבית אליו הוגרלנו מאוד תחרותי ומאתגר, כולל כמה אולמות שקשה מאוד לשחק בהם. כדי להצליח בבית הזה ובכל עונת היורוליג הארוכה אנחנו צריכים לבנות קבוצה חזקה ואיכותית, ואנחנו בדיוק בעיצומו של התהליך הזה".

הכירו את כל היריבות של מכבי תל אביב

דיוויד בלאט גיא גודס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחכה להם המון עבודה. בלאט וגודס/ברני ארדוב

עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס אמר בראיון לאולפן וואלה! ספורט: "בית מעניין. בדרג הראשון, פנאתינייקוס זו הגרלה סבירה, עדיף אותם על ריאל מדריד או ברצלונה. קובאן קבוצה חזקה עם המון כסף, ובונים שם קבוצה שתתמודד חזק. הכוכב האדום היא תעלומה ולבוראל זה מועדון עם הרבה ותק שתמיד מעמיד קבוצות ראויות". על המפגש עם קובאן הרחיב גודס: "יש בעיות שאני מאמין שייפתרו אותן".

על בניית הסגל של הצהובים אמר גודס: "ריקי היקמן הוא לדעתנו כוח עולה באירופה, ונותן תפוקה יוצאת מן הכלל ביחס למחיר. אנחנו מאמינים שבשנה השנייה הוא יישפר את עצמו. אנחנו שוקדים על בניית הקבוצה במסגרת התקציב, חסרים לנו עוד שלושה זרים ונעשה את מרב המאמצים לבנות קבוצה טובה ואטרקטיבית". על עתידו של ליאור אליהו בקבוצה אמר גודס: "גם אנחנו מחכים לדעת מה יקרה עם אליהו. מכבי השתמשה בזכות היציאה בחוזה, ניסחה חוזה חדש, ליאור ונציגיו לקחו את הזמן לחשוב, ואנחנו מחכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב לפני ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד. ברני ארדוב
מציאות בהמתנה. אליהו/ברני ארדוב

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי התייחס להגרלה: "מדובר בבית עם קבוצות בעלות מסורת ארוכה ביורוליג, פנאתינייקוס, ויטוריה, הכוכב האדום בלגרד, ובוודאי מהמוקדמות עלולות להגיע וארזה או חימקי, שהן קבוצות טובות. לקובאן יש השנה תקציב בלתי מוגבל כמעט. ההתמודדויות תהיינה קשות, אבל מאוד מעניינות ומרתקות". על המחלוקת עם קובאן בעניין חוזהו של יוגב אוחיון, אמר מזרחי: "יש לנו טענות כבדות משקל, הנושא יובהר בבוררות או הליך הכרעה, או שקובאן יוותרו על ההליך".

מנהל הקבוצה, ניקולה וויצ'יץ', שביצע את ההגרלה בעצמו, אמר: "מדובר בבית לא פשוט בכלל. זה נראה כמו אחד הבתים הקשים בהגרלה, אבל זה באמת שלב מאוד מוקדם. הקבוצות עדיין רחוקות מהשלמת הסגל שלהן כך שאי אפשר לנתח לעומק את המצב. כן אפשר לראות שצפויות לנו כמה נסיעות לא קלות בכלל בכל המובנים. אנחנו צריכים להמשיך בכל הכוח את תהליך בניית הסגל שלנו, שיהיה חזק ויציב ככל האפשר".

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לקראת בוררות בנוגע לאוחיון. מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully