וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב עם פנאתינייקוס, לבוראל וקובאן

הגרלה לא פשוטה לצהובים שישחקו גם עם הכוכב האדום בלגרד וקבוצה שתעלה מהמוקדמות. הפיינל פור יתקיים השנה במילאנו

ברני ארדוב

מכבי תל אביב קיבלה היום (חמישי) הגרלה לא פשוטה בשלב הבתים ביורוליג: הצהובים הוגרלו לבית ד' יחד עם אלופת יוון פנאתינייקוס, לבוראל קוצ'ה ויטוריה הספרדית, קובאן הרוסית, הכוכב האדום מסרביה והקבוצה שתעלה משלב המוקדמות. המשחקים יחלו ב-17 באוקטובר ויתקיימו עשרה מחזורים במסגרת השלב הראשון.

כדי לעבור לשלב הטופ 16, תצטרך מכבי תל אביב לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים, אבל לכל הדעות היא קיבלה יריבות לא פשוטות ממגוון הדרגים. את פנאתייניקוס מאמן ארגיריס פדולקיס כאשר הקבוצה סיימה עם תואר האליפות לאחר 0:3 חלק על אולימפיאקוס. בעונה שעברה פאו הפסידה כבר בשלב ההצלבה של היורוליג אחרי שנכנעה בסדרה של חמישה משחקים לברצלונה 3:2.

לבוראל קוצ'ה ויטוריה ששינתה את שמה שיחקה בעונה שעברה בטופ 16 יחד עם הצהובים וסיימה במקום הרביעי, אבל בהצלבה סיימה הקבוצה הספרדית את דרכה אחרי הפסד 3:1 לצסק"א מוסקבה. את הליגה סיימה קאחה בשלב רבע הגמר של הפלייאוף אחרי שנכנעה מול גראן קנאריה.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הגרלה לא פשוטה. בלאט/קובי אליהו

קובאן הרוסית סיימה את הליגה במקום החמישי ורק השבוע היא החתימה את ניק קלאת'ס. הקבוצה זכורה בעיקר בשל מאבקה על יוגב אוחיון, מאבק שהתחדש בקיץ. הכוכב האדום גם היא נחשבת ליריבה חזקה והעפילה לגמר הפלייאוף בסרביה אבל נכנעה 3:1 לפרטיזן בלגרד.

במקביל, בית א' מסתמן כבית קשה במיוחד כשברצלונה שובצה לבית אחד יחד עם צסק"א מוסקבה החזקה ופרנבחצ'ה/אולקר של ז'ליקו אוברדוביץ'. ריאל מדריד שובצה עם אנאדולו אפס הטורקית. אלופת אירופה אולימפיאקוס תתמודד בין השאר עם סיינה ועם מלאגה בדרך להגנה על התואר.

הבשורה הראשונה מההגרלה בברצלונה הייתה ההחלטה שהפיינל פור יתקיים במילאנו שבאיטליה ב-15 עד ה-18 במאי.

בלאט: "בית מאתגר", גודס: "עדיף את פאו על ריאל"

הכירו את היריבות של מכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן פנאתינייקוס סטפון לאזמה. Rodolfo Molina, GettyImages
יריבות ארוכה עם מכבי תל אביב. לאזמה/GettyImages, Rodolfo Molina

בית א': ברצלונה (ספרד), צסק"א מוסקבה (רוסיה), פנרבחצ'ה/אולקר (טורקיה), בודיבלניק (אוקראינה), פרטיזן בלגרד (סרביה), נאנטר (צרפת).

בית ב': ריאל מדריד (ספרד), אנאדולו אפס (טורקיה), ז'לגיריס קובנה (ליטא), באמברג (גרמניה), מילאנו (איטליה), שטרסבורג (צרפת).

בית ג': אולימפיאקוס (יוון), סיינה (איטליה), מלאגה (ספרד), גלאטסראיי (טורקיה), זיילונה גורה (פולין), באיירן מינכן (גרמניה).

בית ד': פנאתינייקוס (יוון), מכבי תל אביב (ישראל), לבוראל קוצ'ה ויטוריה (ספרד), קובאן (רוסיה), הכוכב האדום (סרביה), העולה מהמוקדמות.


מוקדמות היורוליג:

וארזה - אולדנבורג
ריטאס וילנה - ריגה
נימבורק - בנוויט
חימקי - אוסטנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully