וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו לא רצה את קאקה בריאל, וסירב למכור אותו"

ב"אס" פורסם כי מילאן ויונייטד חשקו בברזילאי, ומקורב לשחקן חושף את מערכת היחסים המתוחה בינו למאמן ש"ייבש" אותו: "רצה לשחק במועדון גדול ומוריניו אמר 'לא'"

כוכב ריאל מדריד קאקה נמצא בימים אלה בסין, וממלא אחר חובותיו לחברות פרסום אליהן הוא קשור, אולם לבו נמצא במדריד, כשהוא רוצה לשוב ולהתאחד עם מאמנו בעבר - ועתה גם בהווה - קרלו אנצ'לוטי. ה"אס" הספרדי חשף היום (חמישי) את מערכת היחסים הטעונה בין כוכבה הברזילאי של ריאל מדריד למאמנה ז'וזה מוריניו, שפוטר מהמועדון בחודש מאי השנה.

"מוריניו לא רצה את קאקה בריאל, ורצה להשתמש בו כקלף מיקוח בחלון ההעברות, אבל חשש לשלוח אותו לקבוצה גדולה אחרת באירופה, והסכים למכור אותו רק לקבוצות מרוסיה או סין", אמר ל"אס" מקרוב לשחקן הברזילאי. אותו מקורב מספר על ויכוחים בין קאקה למוריניו, משום שהקשר הברזילאי הרגיש שהוא כשיר לשחק לאורך כל העונה, אבל המאמן "ייבש" אותו על הספסל. "לא היה ריב ביניהם, אבל מערכת היחסים הייתה טעונה ומתוחה", אומר אותו מקור.

קאקה שחקן ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
"ריאל מדריד קיבלה שתי הצעות על קאקה, אחת מאיטליה ואחת מאנגליה, אבל מוריניו אמר 'לא'". קאקה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

"ריאל מדריד קיבלה שתי הצעות על קאקה, אחת מאיטליה ואחת מאנגליה, אבל מוריניו אמר 'לא'", חושף אותו מקורב. ה"אס" כתב כי שתי הקבוצות שהציעו לרכוש את קאקה היו מילאן ומנצ'סטר יונייטד, אולם מוריניו דחה את בקשותיהן, ואילו קאקה סירב להצעות של קבוצות מרוסיה וסין משום שרצה לשחק בקבוצה אירפאית גדולה ולשפר את סיכוייו לשחק במדי נבחרת ברזיל במונדיאל 2014.

"קאקה רצה לקבל הזדמנות להצליח עם מועדון גדול ומוריניו לא נתן לו לממש את האפשרות הזאת", אמר המקורב לשחקן. "אם המוטיבציה שלו הייתה כספית הוא היה משחק רחוק מאוד מספרד עכשיו, ברזיל היא לא אופציה, אין סיכוי שיחזור אליה".

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
רצה לשלוח את קאקה לרוסיה או לסין. מוריניו/רויטרס

עתה, עם קרלו אנצ'לוטי על הקווים, קאקה מצפה לעתיד טוב יותר כשיחק עבור המאמן שתחתיו פרח והיה לכוכב ענק. בין השניים יש מערכת יחסים מצוינת, וקאקה מצפה לקבל הזמדנות לחזור ולשחק. "לפני שנה קאקה היה במצב גופני מצוין, לא היו לו כאבים והוא לא שכח לשחק כדורגל, יש לו מוטיבציה אדירה", אמר מקורבו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully