וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול: "אין סיכוי שאפרוש בעתיד הקרוב"

למרות שעבר כבר ארבעה ניתוחים בבירכו, הבלם והקפטן של ברצלונה לא מתכוון לוותר: "אשחק כל עוד יש לי את התשוקה"

קרלס פויול נחשב כבר עכשיו לאגדה בברצלונה. הבלם הוותיק של הקטלאנים, שמיעט לשחק בעונה החולפת בשל פציעה חוזרת בברך, לא מתכוון לתלות את הנעליים למרות הפציעות ולמרות גילו המתקדם (35). פויול מיעט מאוד לשחק בעונה החולפת בשל הפציעות החוזרות שלו אך למרות זאת, בברצלונה בונים עליו כבלם מוביל גם בעונה הבאה.

קרלס פויול שחקן ברצלונה. רויטרס
קשה שלא לאהוב אותו. פויול/רויטרס

"אני לא מתכוון לפרוש בזמן הקרוב, כל עוד יש לי מוטיבציה ותשוקה למשחק, אני מתכוון להמשיך לשחק", כך אמר פויול בראיון מקיף שערך היום ל"אל מונדו", עיתון הספורט הספרדי הנחשב. הבלם שעבר לא פחות מארבעה ניתוחים בבירכו הימנית, התייחס למצבו הרפואי: "אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו, הכאבים חלפו כמעט לגמרי. אני מרגיש טוב והמטרה שלי היא לשחק עד סוף החוזה שלי כאן ואולי אפילו מעבר לכך".

פויול התבקש להתייחס לעובדה שבזמן משברים בעונה החולפת, כמו בהפסד לבאיירן מינכן בליגת האלופות, לברצלונה לא היה מנהיג אמיתי: "התבוסה מול באיירן מינכן הייתה כואבת מאוד, אבל הגיע להם לנצח. אני חושב שהקבוצה התמודדה בצורה טובה עם ההדחה הזו ועובדה שהמשכנו וזכינו באליפות".

על הציפיות שלו מהעונה הבאה, אמר: "אני מקווה לעזור לקבוצה כמה שיותר ולהיות כשיר פיסית. מבחינה קבוצתית, ברור שאנחנו ננסה להילחם על כל התארים ואם אפשר גם לזכות בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully