וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.7

נאפולי נענתה להצעת 63 מיליון היורו של פ.ס.ז' על קבאני, ארסנל סגרה מול ריאל את עסקת היגואין, בארסה עם הצעה מפוצצת להבאתו של רוני, אובמיאנג חתם בדורטמונד ואנלקה חזר לאנגליה. כל השמועות וההעברות

העברות

* ניקולא אנלקה בן ה-34, שהעביר את חצי העונה האחרונה ביובנטוס, חוזר לאנגליה לתחנה שישית בפרמיירליג: ווסט ברומיץ'. החלוץ הצרפתי חתם לשנתיים אצל הבאגיז.

* פייר אמריק אובמיאנג חתם רשמית לחמש שנים בדורטמונד. החלוץ בן ה-24 נרכש מסנט אטיין תמורת סכום המוערך בכ-15 מיליון יורו, אחרי שכבש 19 שערים בליגה הצרפתית בעונה שעברה.

* מאסימו אמברוסיני, הקשר בן ה-36 שעזב את מילאן אחרי 17 שנים, חתם לעונה אחת בפיורנטינה.

* אחרי יותר מדי זמן באנדרלכט, לוקאס ביגליה, 27, הקשר הארגנטינאי המצוין, נמצא באיטליה כדי לעבור בדיקות רפואיות בלאציו ולחתום לארבע שנים במועדון.

* החלוץ הצרפתי ג'יבריל סיסה, 31, חתם לעונה בקובאן קרסנודאר הרוסית, שסיימה חמישית בליגה ותשחק בליגה האירופית. סיסה נפרד מקווינס פארק ריינג'רס ב"הסכמה משותפת", אחרי שכבש במדיה 10 שערים ב-29 משחקים, כשאת החצי השני של העונה העביר בקטאר.

* קלאודיו פיסארו בן ה-34 חתם לעונה נוספת בבאיירן מינכן.

* ליברפול החתימה על חוזה מקצועני את הכישרון בן ה-17 לויד ג'ונס. המגן, שנחשב לכישרון מבטיח, הגיע מפליימות' בשנת 2011. "הרגשה אדירה לחתום על חוזה מקצועי בליברפול", צייץ השחקן.

* השוער סקוט קארסון חוזר לאנגליה אחרי שנתיים בשורות בורסאספור הטורקית. קארסון בן ה-27 חתם לשלוש שנים בשורות וויגאן מליגת המשנה והפך לרכש החמישי של המאמן אואן קויל.

* בויאן יוקיץ', 27, המגן השמאלי הסלובני ששיחק בקייבו ורשם 61 הופעות בנבחרתו, חתם לארבע שנים בשורות ויאריאל, שחזרה לליגה הראשונה בספרד.

ניקולא אנלקה שחקן יובנטוס. GettyImages
שוב באנגליה. ניקולא אנקלה/GettyImages

* מארסיי החתימה את קשרה של ליל דימיטרי פאייה על חוזה לארבע שנים. פאייה בן ה-26 הבקיע 12 שערים ב-38 משחקיו במדי ליל בעונה שעברה. "הרגשתי שרוצים אותי", אמר פאייט, "מארסיי זו משפחה ואני מקווה שנצליח".

* סוכמה העברתו של הקשר מרקו ואן חינקל מוויטסה לצ'לסי. ההולנדי בן ה-20 חתום במועדון ההולנדי לשנתיים נוספות, אולם חוזהו יו?תר והוא יעבור לבלוז. השחקן יעבור בדיקות רפואיות בצ'לסי ואחריהן יחתום. זהו הרכש השני של מוריניו הקיץ, אחרי שצירף לצ'לסי את החלוץ הגרמני אנדרה שרלה.

* פיל נוויל, שהודיע על פרישה לפני חודש אחרי קריירה של 18 שנים, חוזר למנצ'סטר יונייטד וישמש כעוזרו של דייויד מויס.

* חלוץ נבחרת רוסיה אלכסנדר קוקורין (22) נמכר מדינמו מוסקבה לאנז'י מחצ'קלה תמורת 19 מיליון יורו וסיכם את תנאיו בקבוצתו החדשה.

* פרינס אוניאנגה, קשרה בן ה-25 של טור מהליגה הצרפתית השנייה, עלה כיתה וחתם לשלוש שנים בריימס, שם ישתף פעולה עם אלירן עטר.

* שאלקה השלימה את צירופו של הכישרון הגרמני לאון גורצקה, קשרה בן ה-18 של בוכום.

* בילבאו החתימה את חלוץ אוסאסונה קיקה סולה (27) לחמש שנים והדביקה לו סעיף שחרור של 30 מיליון יורו.

* נוריץ' החתימה את קשר בירמינגהאם ואנגליה הצעירה ניית'ן רדמונד לארבע שנים.

אלכסנדר קוקורין שחקן נבחרת רוסיה חוגג שער מול נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עסקת ענק ברוסיה. אלכסנדר קוקורין/ברני ארדוב

שמועות

* על פי "גאזטה דלו ספורט", פריס סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם נאפולי על רכישת אדינסון קבאני תמורת סעיף השחרור העומד על 63 מיליון יורו. השחקן עצמו כבר סיכם את תנאיו, וכעת טוענים באיטליה כי לאונרדו סגר את העסקה מול אנשי נאפולי.

* בספרד מדווחים כי הושג סיכום סופי בין ארסנל לריאל מדריד על רכישתו של גונסאלו היגואין תמורת 27 מיליון יורו. הארגנטינאי כבר סיכם את תנאיו אצל התותחנים וצפוי להמריא ללונדון בימים הקרובים כדי לחתום לשלוש שנים.

* ה-BBC מדווח כי צ'לסי תציע לרומא 10 מיליון ליש"ט עבור קשר רומא דניאלה דה רוסי, וכי ז'וזה מוריניו להוט לחזק את הקישור של הכחולים בקשר האיטלקי המוכשר והמנוסה.

* רשת סקיי מדווחת כי מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני מעוניין בחלוץ סביליה אלברו נגרדו, כאיש שיתפוס את מקומו של קרלוס טבס בהתקפה לאחר שזה עבר ליובנטוס. גם אתלטיקו מדריד במרוץ אחר החלוץ.

* צ'לסי, טוטנהאם ומונאקו דולקות אחר חלוץ נבחרת ברזיל הולק, אולם זה הודיע כי אינו ממהר לעזוב את זניט סנט פטרסבורג. "טוב לי ואני שמח בזניט, אם אעבור זה חייב להיות לקבוצה טובה יותר בליגה טובה יותר", אמר השחקן.

* פרננדו טורס למילאן וסטפן אל שעראווי לצ'לסי? ממש לא. "קוריירה דלה סרה" מפרסם כי אל שעארווי נפגש עם סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני, ובתום הפגיעה הרוסונרי הכריזו: "הוא לא למכירה". ולמען הסר ספק, צייץ אל שעראווי: "תמיד ורק...פורצה מילאן".

* "ספורט" הקטאלני מדווח כי ברצלונה סימנה את הפליימייקר של דורטמונד אילקאי גונדוגאן כמחליף אפשרי לטיאגו אלקאנטרה, שצפוי לעזוב למנצ'סטר יונייטד, ובקאמפ נואו יבדקו את עלותו של השחקן.

גונסאלו היגואין, שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
יחתום לשלוש שנים בארסנל. גונסאלו היגואין/רויטרס

* ברצלונה עדיין מפנטזת על האפשרות לצרף את ויין רוני, וב'ספורט' הקטאלני מעלים אפשרות שחלוץ מנצ'סטר יונייטד יגיע תמורת דויד וייה כשהקטאלנים יידרשו להוסיף 25 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שמילאן וצסק"א מוסקבה קרובות להגיע לסיכום על העברתו של הקשר קייסוקה הונדה היפני. עדיין לא ברור האם העסקה תתבצע כבר הקיץ או תידחה לעונה הבאה.

* פריס סן ז'רמן מוכנה לשלם 30 מיליון יורו כדי לצרף את קשרה של לאציו הרנאנס. התפתחויות צפויות בימים הקרובים.

חלוץ נאפולי אדינסון קבאני. רויטרס
נאפולי קיבלה את ההצעה של פ.ס.ז'. אדינסון קבאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully