וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.7

קבאני על סף מעבר מדהים לפ.ס.ז', ריאל מדריד דולקת אחרי כוכבה של ריאל סוסיאדד ונבחרת ספרד הצעירה, ברצלונה עם הצעה חדשה לטיאגו סילבה, צ'לסי בעקבות רוברט לבנדובסקי, ורונאלדיניו בדרך למעבר מפתיע. כל ההעברות והשמועות

העברות

* ארסנל קייב החתימה את הבלם ויאצ'סלב סרדיוק האוקראיני מדניפרו לעונה אחת, עם אופצייה לעונה נוספת.

* פארמה הודיעה רשמית על צירופו של החלוץ אנטוניו קסאנו שיוצג ביום חמישי עם החולצה מספר 99. במסגרת העסקה, אינטר קיבלה 50 אחוז מכרטיסו של החלוץ הצרפתי-אלג'יראי אישק בלפודיל, שישחק אצל הנראזורי בעונה הקרובה.

* המגן האוסטרי עמנואל פוגאטץ (30) הצטרף לנירנברג כחלק מעסקת חליפין במסגרתה עבר טים קלוזה לוולפסבורג.

* פלמייראס הברזילאית החתימה את פליפה מנזס, המגן השמאלי בן ה-25 של בנפיקה לשלוש העונות הבאות.

* ויטו מאנונה, שוערה של ארסנל, עבר לחתולים השחורים מסנדרלנד תמורת סכום שטרם נודע.

* בלם נבחרת ארצות הברית קרלוס בוקנגרה (34) חוזר ל-MLS אחרי תשע שנים. השחקן שלזכותו 110 הופעות בינלאומיות חתם בצ'יבאס USA.

* סוונסי רכשה מליברפול את ג'ונג'ו שלבי תמורת 6 מיליון ליש"ט. הקשר החסון עבר רק בקיץ הקודם לאנפילד, תמורת 1.7 מיליון ליש"ט מצ'רלטון.

יונס בלהאנדה מונפלייה מול מוחמד ראביו אוויאן. claude paris, AP
עובר לאוקראינה. בלהאנדה/AP, claude paris

שמועות

* וואו! מאיפה זה הגיע? אדינסון קבאני, שחצי אירופה רודפת אחריו בקיץ הנוכחי, נמצא על סף מעבר לפריס סן ז'רמן, שעל פי הדיווחים הסכימה לשלם לנאפולי את סעיף השחרור שלו, 63 מיליון יורו.

* ריאל מדריד ויתרה על גארת' בייל, כך מדווח ב"מארקה" הספרדי. על פי הדיווח, טוטנהאם דחתה את ההצעה של הבלאנקוס והנשיא פלורנטינו פרס אמר נואש בכל הנוגע לצירופו.

* היעד הבא והמפתיע של רונאלדיניו? אל-שבאב מדובאי אישרה כי היא נמצאת במגעים לצירופו של הברזילאי בן ה-33. נשיא הקבוצה מדובאי חאליד בו חומייד אמר לתקשורת המקומית: "רונאלדיניו הוצע לנו. אנחנו בוחנים את ההצעה כרגע, אין עדיין שום דבר קונקרטי, אבל מי לא היה רוצה להחתים שחקן כמו רונאלדיניו?".

* על פי "הספורט" הקטלאני, בטיס הגיעה לסיכום עם בוז'אן קרקיץ' וכעת תנהל מו"מ עם ברצלונה על רכישתו.

* ה"אס" מדווח כי מנצ'סטר סיטי יצרה קשר עם סביליה בקשר לחלוץ אלבארו נגרדו.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס מנסה לרכוש את אנג'לו אוגבונה, בלמה של טורינו. על פי הדיווחים אלופת איטליה מוכנה לשלם 12 מיליון יורו עבור השחקן או לחילופין, להעניק לטורינו 50% מהבעלות על החלוץ צ'ירו אימובלה ובכך להפחית את דמי ההעברה ל-8 מיליון יורו.

* כלי התקשורת באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי עשויה לפנות לפרד, חלוץ פלומיננסה ונבחרת ברזיל, במידה והמו"מ עם אדינסון קבאני לא יבשיל לידי חתימה.

* מייק פילן, עוזרו של אלכס פרגוסון לשעבר, טוען שוויין רוני אכן רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד: "הוא מסכן את מה שיש לו כאן, כי הוא מחפש התחלה חדשה ואתגר חדש".

* ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי טוענים כי חלוצה של אינטר אנטוניו קסאנו הגיע לסיכום עם פארמה והוא יחתום בשורותיה בתוך 24 שעות.

* "הדיילי מייל" האנגלי מדווח שצ'לסי אינה מוכנה לשלם את הסכום המופרז שדורשת נאפולי עבור אדינסון קבאני (כ-65 מיליון יורו) והיא מעוניינת לצרף במקומו את רוברט לבנדובסקי, חלוצה הנהדר של בורוסיה דורטמונד ונבחרת פולין.

* בצרפת מדווחים שדג'יבריל סיסה, חלוצה של ק.פ.ר בעונה החולפת, מחוזר ברוסיה על ידי קבוצת קובאן קרסנודר.

* ב"מארקה" מדווחים שריאל מדריד מעוניינת לרכוש את אסייר יראמנדי, קשרה המוכשר של ריאל סוסיאדד ונבחרת ספרד הצעירה.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט לצד הכדורגלן הברזילאי רונאלדיניו. רויטרס
בדרך לדובאי? רונאלדיניו/רויטרס

* סוכנו של מריו גומז, חלוצה של באיירן מינכן, טוען כי בעונה הקרובה הוא ישחק בפיורטינה האיטלקית: "אין עדיין חוזה חתום, אבל עונה הבאה גומס ישחק בפיורטינה".

* בפורטוגל מתפרסמים דיווחים כי פורטו מעוניינת לרכוש את ג'ו, חלוצה בן ה-26 של אתלטיקו מיניירו אשר משתייך לסגל נבחרת ברזיל.

* ברדיו קטלוניה מדווחים שברצלונה מנהלת מגעים עם טיאגו סילבה, בלם פ.ס.ז ונבחרת ברזיל. הספרדים מוכנים לשלם 32 מיליון יורו עבור השחקן. סוכנו אמר על השמועות: "זה יהיה טיפשי לסרב לברצלונה".

* בתגובה לדיווחים על התעניינות של צ'לסי בסטפן אל שעראווי, מילאן הצהירה רשמית: "נפגשנו עם השחקן, והוא אישר ללא ספק שהוא נשאר פה".

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן. רויטרס
לא הולך לשום מקום. אל שעראווי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully