וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת ESPN: הרננדז היה מעורב בירי עוד במכללות?

3.7.2013 / 12:12

על פי "Outside the Lines", משטרת מסצ'וסטס בוחנת מקרה שבו ייתכן שהשחקן החשוד ברצח היה מעורב בירי ב-2007

עדויות על תקריות הירי של ארון הרננדז, שחקן הפוטבול שנחשד ברצח, ממשיכות להצטבר, ועל פי חשיפת ESPN, ייתכן שהן החלו עוד הרבה לפני ימיו כספורטאי מקצועני ב-NFL.

תכנית התחקירים Outside the Lines חשפה הלילה (בין שלישי לרביעי) כי משטרת מסצ'וסטס יצרה קשר עם משטרת פלורידה כדי למצוא קשר לירי שהתרחש במדינה ב-2007, אז שיחק הרננדז בפלורידה גייטורס (יחד עם טים טיבו).

ארון הרננדז נחשד ברצח - הראיות מצטברות

איך יסתדרו הפטריוטס ללא ארון הרננדז?

ארון הרננדז שחקן פלורידה גייטורס. Al Messerschmidt, GettyImages
זה מתחיל להיראות כמו אקט סדרתי. הרננדז בגייטורס/GettyImages, Al Messerschmidt

הרננדז היה באותה תקופה פרשמן (שנה ראשונה) במכללה. על פי החקירה, ב-30 בספטמבר 2007 עצרו שלושה נוסעי כלי רכב באור אדום בסמוך למכללה כשלפתע נורתה אש לכיוונם. קורי סמית בן ה-28, שישב על כסא הנוסע, נפגע בראשו, הנהג ג'סטין גלאס נפצע בידו. רנדל קייסון שישב במושב האחורי יצא ללא נזק.

על פי עדותו של קייסון, 20, שני אנשים חשודים בירי. אף על פי שהחשד הראשון היה גבר שחור, קייסון טוען שהיה ממוצא הוואי או היספאני עם מבנה גוף גדול ומלא בקעקועים, התואם את תיאורו של הרננדז. קייסון אמר כי אתו היה צעיר שחור, רג'י נלסון, שחקן פלורידה לשעבר שהיה אז בעונת הרוקי שלו בג'קסונוויל ב-NFL. נלסון העיד כי אכן בילה באותו לילה במועדון אבל הכחיש כי היה נוכח בזירת הירי.

על פי חקירת המשטרה, הרננדז אכן היה יחד עם נלסון באותו מועדון יחד עם התאומים מייק ומרקיז פואנסי, היום שחקנים ב-NFL. הרננדז אמר לנלסון כי קייסון תלש שרשרת לאחד התאומים, שאישרו, לפי נלסון, את הסיפור. נלסון אמר כי ניסה לסגור את הסיפור עם קייסון בצורה יפה.

יומיים לאחר הרצח קבעה משטרת אורלנדו כי נלסון והרננדז לא חשודים בירי. אלא ששבוע מאוחר יותר סירב הרננדז לדבר עם המשטרה על המקרה. הוא בחר לשתוק מתוקף היותו קטין באותו זמן. כעת מנסים במשטרת מסצ'וסטס "להחיות" את המקרה כדי לבדוק האם אכן היה זה הרננדז שאצבעו הייתה על ההדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully