וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ארון הרננדז נעצר באשמת רצח ושוחרר מהפטריוטס

26.6.2013 / 16:04

יום סוער בניו אינגלנד: הטייט אנד הובל באזיקים מדלת ביתו, שוחרר מהקבוצה מיד לאחר מכן ולבסוף הואשם ברצח אודין לויד

אחרי שבוע של חקירות זה קרה: ארון הרננדז נעצר על ידי המשטרה. הטייט אנד של ניו אינגלנד פטריוטס, שנחקר בחשד למעורבות ברצח, נאזק בביתו והובל על ידי שוטרים לרכב משטרתי. את המקרה תיעד בשידור חי ערוץ הטלוויזיה של ה-NFL. לאחר מספר שעות בהן הוחזק במעצר, התברר כי הרננדז מואשם ברצח עצמו ולא רק במעורבות במקרה.

במשטרה ציפו שהרננדז יסגיר את עצמו, אבל זה לא קרה. כשפתח את הדלת לשוטרים בבוקר יום ד' הוא עשה זאת ללא חולצה ונראה מופתע. הוא שם על עצמו חולצה לבנה ויצא אל השוטרים ללא התנגדות. עדיין לא ברור במה הוא נחשד ולפי איזה סעיף נעצר.

הרננדז יעמוד בפני בית המשפט המחוזי באטלבורו מאוחר יותר הערב. המשטרה הודיעה כי היא ממשיכה לחפש ראיות הקושרות את השחקן ברצח וכי "החקירה ממשיכה להתקיים".

בינתיים, בניו אינגלנד לא חיכו יותר מדי והודיעו על שחרורו של הרננדז. יחד עם רוב גרונקובסקי השלימו השניים צמד אדיר של טייט אנדס, וההתקפה של טום בריידי נשענה על שניהם. כעת מעניין יהיה לראות האם ביל בליצ'יק מייעד לטים טיבו תפקיד בעמדה.

הפרשה החלה לפני שבוע, כשגופת אדם נמצאה סמוך למכונית שאותה שכר הטייט אנד בן ה-23 של ניו אינגלנד. ביום שישי פורסם כי נגד הרננדז יוצא צו מעצר בחשד לשיבוש ראיות, אולם עד היום הוא לא נלקח לחקירה.

עדכון ראשון: 16:04

ארון הרננדז חשוד במעורבות ברצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully