וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון הרננדז לא ישוחרר בערבות, יישאר במעצר

27.6.2013 / 17:55

השופט קבע כי לתביעה יש "תיק נסיבתי, אבל מאוד מאוד חזק". בנוסף, ייחקר הרננדז גם בחשד לרצח כפול מהשנה שעברה

אם לארון הרננדז עוד היו תקוות שבית המשפט יילך לקראתו, לפחות בנושא המעצר הראשוני, הרי שהערב (חמישי) הן נופצו. השופט דחה את בקשתו של הרננדז לשחרור בערבות, וקבע כי "התיק של התביעה אמנם נסיבתי, אבל מאוד מאוד חזק". "העובדות כפי שאני מבין אותן מצביעות על כך שאדם קר רצח אדם אחר בגלל שהנרצח לא כיבד אותו", אמר השופט. מחוץ לאולם בית המשפט התקבץ קהל קטן שקרא לשחרר את הרננדז לאלתר.

פרשת ארון הרננדז: כך זה התגלגל

שחקן הפוטבול ארון הרננדז החשוד ברצח. AP
נראה שזה הולך ומסתבך עבורו. הרננדז/AP

בתוך כך, ממשיכות הראיות להצטבר נגד ארון הרננדז, הנחשד שרצח את אודין לויד. עוד לפני הדיון נחשפו הודעות SMS של הנרצח לאחותו, שנשלחו שעות ספורות לפני האירוע. "ראית עם מי הייתי?", שאל ב-3:07 בבוקר של ה-17 ביוני ונענה בשאלה "מי?". הוא ענה "NFL" וב-3:23 נורה למוות.

לויד בן ה-27 הכיר את הרננדז כשנה כשיצא עם אחותה של ארוסת שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. על פי התובע המחוזי ביל מקאולי, השניים יצאו ב-14 ביוני והרננדז לא היה מרוצה מכך שלויד דיבר עם אנשים שהטייט אנד היה מסוכסך איתם. ב-16 ביוני הרננדז סימס לשני אנשים לא מזוהים למהר להגיע מקונטיקט למסצ'וסטס. ב-21:05 הוא סימס ללויד להיפגש עמו.

על פי מצלמות האבטחה, הרננדז והשניים האחרים נכנסו לביתו של השחקן, שיצא לאחר מכן כשבידו רובה. הוא אמר לאחד מהאנשים בבית כי הוא כועס ולא יכול עוד לבטוח באיש. ב-1:12 הם עזבו במכונית מסוג "ניסן אלטימה" והגיעו ב-2:32 לביתו של לויד בבוסטון. מקאולי טוען כי אחותו של לויד ראתה אותו נכנס למכונית.

הרננדז האשים את לויד בקולניות בכך שהוא לא סומך עליו, ובשלב זה שלח לויד את ההודעה לאחותו. לאחר שלויד נורה בפארק ליד נורת' אטלבורו דיווחו עובדים על הירי. ב-3:29 הראו מצלמות האבטחה את רכבו של הרננדז חוזר לבית.

פרקליטו של הרננדז טוען כי אין פה קייס חזק וכי מרשו צריך להשתחרר. בינתיים, הודיעו הרשויות כי עצרו בן אדם שני בחשד למעורבות ברצח - קרלוס אורטיז מבריסטול, קונטיקט.

ואם לא די בכל זה, הרי שגורם במשטרה אישר לרשת ABC כי הרננדז עתה נחקר גם בחשד למעורבות ברצח כפול בשנה שעברה, שהתרחש בשנה שעברה. ב-15 ביולי, 2012, הותקף רכב ביריבות בדרום בוסטון שגרם למותם של שני אנשים. רק לילה קודם לכן, היה הרננדז מעורב בעימות במועדון לילה סמוך, מה שעתה הוביל לחקירה להיפתח מחדש, בכיוון של שחקנה לשעבר של הפטריוטס.

ארון הרננדז ניו אינגלנד פטריוטס מובל באזיקים מבתו. AP
יואשם גם ברצח משנה שעברה? הרננדז, ברגע המעצר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully