וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רביב לימונד מועמד, קלאת'ס חתם באסטנה

3.7.2013 / 17:30

הגארד עשוי לעבור לירוקים לאחר שירושלים לא מימשה האופציה. היווני שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב עובר לקזחסטאן

האלופה מכבי חיפה טרם ביצעה החתמה משמעותית מתחילת הקיץ, והרכש הראשון עשוי להגיע מכיוון די מפתיע. בימים האחרונים הוצע לקבוצה גארד הפועל ירושלים רביב לימונד, שהחל מה-1 ליולי הוא שחקן חופשי. על פי גורמים בירושלים, לימונד סירב להאריך את האופציה של הקבוצה עליו, ומאחר שטרם התגבשה הקבוצה של אורי אלון, שאמורה להוביל את הקבוצה, הוא שחקן חופשי. בחיפה שוקלים את האפשרות, אך טרם גיבשו החלטה האם לפתוח במגעים.

רביב לימונד, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יגיע? לימונד/ברני ארדוב

לימונד (29, 1.91) גדל במחלקת הנוער של נתניה וקבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה עירוני רמת גן. בעונת 2003/4 הגיע לראשונה להפועל ירושלים ושיחק בקבוצה במשך שנתיים וחצי. כשסיים את הקדנציה בבירה עבר לעירוני נהריה, היה לאחד השחקנים המובילים בקבוצה, מה שהוביל אותו לעונה טובה בשורות לה מאן הצרפתית כולל 10.5 נקודות ו-4.1 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוליג.

לימונד חזר לנהריה בעונת 2008/9, אך בשל הבעיות הכלכליות עזב במהלך העונה למכבי תל אביב ושיחק במדים הצהובים במשך עונה וחצי. בעונת 2010/11 שב לאירופה ושיחק במנורקה הספרדית ורשם 10.3 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע. לאחר עונה אחת שב לעירוני אשקלון, אך בשל בעיות כלכליות עזב בסיום העוה והצטרף להפועל ירושלים בשנית. במדים האדומים רשם לימונד 10.3 נקודות, 3 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
יישאר? גרינברג/אדריאן הרבשטיין

בחיפה צפויים לקבל בימים הקרובים החלטה לגבי עתידו של המאמן בראד גרינברג, כשבמקביל עולים מספר שמות של מועמדים לקבוצה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, שני השמות הבולטים ביותר הם של מורן רוט, שמחכה לתשובה לגבי עתידו במכבי תל אביב, ושל ניצן חנוכי, שצפוי להיפגש עם הירוקים בקרוב.

פאט קלאת'ס, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, חתם היום (רביעי) רשמית בקבוצת אסטנה מהליגה הקזחית. הקבוצה משחקת בליגת ה-VTB החזקה ונחשבת לעשירה במדינה. אגב, בהודעה על החתמתו באתר של הקבוצה נכתב כי מדובר בסנטר.

עדכון ראשון: 11:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully