וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד מעוניינת לצרף את גל איתן

2.7.2013 / 22:18

הקבוצה של נתי כהן פנתה לגארד האדומים (25, 1.83) שמנהל שיחות גם עם קבוצתו. השיפוצים באולם העירוני מתקדמים

מכבי אשדוד החתימה לפני כשלושה שבועות את המאמן נתי כהן, והיה נראה כי היא הראשונה להתקדם בשוק השחקנים הנוכחי, אך מאז שקט בעיר הנמל. אשדוד מנהלת שיחות עם מספר שחקנים, אך לא הגיעה לכדי התקדמות ממשית, כשאחד השחקנים ששמו עלה ונחשב למועמד מוביל הוא גל איתן מהפועל תל אביב. איתן מחזיק בהצעה גם משורות האדומים, ועל פי מקורביו היה רוצה להמשיך בהפועל, אך המגעים בין הצדדים עדיין לא הובילו לכדי סיכום.

שחקן הפועל תל אביב גל איתן. מגד גוזני
יעזוב את הפועל תל אביב אחרי ארבע עונות? גל איתן/מגד גוזני

איתן (25, 1.83) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב והיה חלק מקבוצת הנוער שזכתה בגביע המדינה על חשבונה של מכבי תל אביב של שחקני ה-NBA גל מקל ועומרי כספי. אחרי תקופה קצרה בבוגרים המשיך לליגה הארצית ובעונת 2007/8 חתם בשורות אליצור יבנה מהלאומית. בעונה שלאחר מכן כמעט ועלה עם מכבי אשדוד לליגת העל, וכשלא הצליח ירד שוב לליגה הארצית כדי לעשות עם האדומים את כל הדרך מהליגה השלישית לליגת העל. בעונה החולפת רשם בליגה הראשונה במדי הפועל 4.1 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

מי שחתום באשדוד לעונה הבאה הוא הפורוורד משה מזרחי, ועם המאמן כהן צפוי לעשות את הדרך לליגת העל גם הגארד אלעד הופמן. באשדוד עסוקים בימים הללו בשיפוצים של האולם החדש, כשיציע נוסף נבנה במקום הקיר הצפוני של האולם והיכל הקריה יכיל למעלה מ-2,000 מושבים. בשל השיפוצים הקבוצה צפויה לפתוח את העונה מחוץ לעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully