וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אפי בירנבוים מונה למאמן

2.7.2013 / 14:20

המאמן הותיק ישוב לשרון לאחר שחתם לשנתיים: "יהיה כיף, נחזיר את הקבוצה למקום הראוי לה". ארז כץ צפוי לשמש כעוזרו

בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של אפי בירנבוים למאמן הקבוצה בשנתיים הקרובות. בירנבוים אימן לאחרונה את מכבי ראשון לציון ופוטר באמצע העונה שעברה בעקבות סכסוך עם היו"ר יצחק פרי. בירנבוים חוזר לקבוצה אשר אותה הוביל לשתי הופעות בפיינל פור ולגמר גביע המדינה בקדנציה הקודמת שלו. ארז כץ, שחקן הקבוצה בעבר, צפוי לשמש כעוזרו.

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
חוזר לקדמת הבמה. בירנבוים/קובי אליהו

בירנבוים אמר לאחר החתימה: כשחתמתנו היום על ההסכם אלדד ביקש ממני רק דבר אחד, שיהיה כיף השנה. האנשים במועדון הזה הם אנשים יקרים לי באופן אישי, עברתי פה שנים נפלאות ואני מאד שמח שלני רקאנטי ואלדד בחרו בי ומאמינים בי כאיש שיכול להחזיר את המועדון למקום הראוי לו".

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "אנחנו מאד מרוצים שמצאנו את הדרך להחזיר את אפי למועדון שלנו. בקדנציה הקודמת של אפי הגענו להישגים מרשימים כגון שתי פיינלפורים, גמר גביע והבטחת ההשתתפות ביורוקאפ. אני מרגיש שאפי חזר הביתה למקום שהוא הכי שמח ואוהב להיות בו. מבחינתנו אין מאמן שמתאים יותר מאפי להחזיר את החיוך לאנשים שאוהבים את הקבוצה ולהחזיר את הקבוצה למקום שהיא צריכה להיות. המטרה שלנו השנה היא קודם כל לחזור וליהנות מכדורסל ושהקהל יהנה ויבוא למשחקים. אם נצליח בכך אני בטוח שיהיו גם תוצאות בפן המקצועי ומקווה שנצליח לשחזר את ההצלחות מהעבר".

בירנבוים, 59, חוזר למועדון על גלגוליו השונים לקדנציה רביעית. הוא אימן את בני הרצליה בין השנים 1993 ל-1995 והוביל אותה לזכייה בגביע המדינה. את הקבוצה המאוחדת של בני השרון הדריך בעונת 2002/3 וכן בעונות 2006/7 ו-2007/8. בנוסף אימן ב-32 שנות פעילותו את מכבי פתח תקוה, מכבי רמת גן, הפועל חולון, הפועל אילת, הפועל ירושלים, גבעת שמואל, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון. באחרונה עבד שלוש שנים וחצי עד פיטוריו בדצמבר אשתקד.

טל בורשטיין עם ארז כץ בטקס הפרישה שלו. ניב אהרונסון
צפוי לשמש כעוזר מאמן. ארז כץ/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully