וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס: "ביל סימונס הוא אידיוט"

המאמן החדש של הקליפרס תקף את הפרשן המפורסם, שביקר את התנהלותו. סימונס: "כשהוא יגיד רק משהו אחד, אאמין לו"

כמעט כל חובב ספורט בעולם כבר שמע את שמו של ביל סימונס בסיטואציה כזו או אחרת. בשנים האחרונות סימונס, שצמח ב-ESPN ומוביל את אתר "גרנטלנד", נחשב לפרשן הספורט הבכיר ביותר בעולם. בנוסף, הוא מעולם לא טרח להסתיר את חיבתו הרבה לקבוצות הספורט של העיר בוסטון וביניהן, לסטליקס כמובן.

בתקופה האחרונה מנהל סימונס מערכה נגד המאמן דוק ריברס, שעזב שלשום את עיר השעועית ועבר מערבה, ללוס אנג'לס קליפרס. הפרשן טען שריברס עשה תרגיל לירוקים ומשך אותם זמן רב עד שהחליט לעבור לעיר המלאכים.

עיתונאי הספורט האמריקאי ביל סימונס. Rob Loud, GettyImages
הבלגן רק מתחיל. סימונס/GettyImages, Rob Loud

בליל אמש, במהלך הדראפט, ריברס התפנה לענות והוא לא היסס לרגע: "הייתי רוצה לקרוא לביל סימונס אידיוט, אבל זה לא לרמה שלי. הוא לא יודע את כל האמת", ירה המאמן. סימונס, שישב באולפן הדראפט, נראה המום משהו מהישירות של ריברס, אולם התעשת במהרה ותקף בחזרה: "האמת כל הזמן משתנה. הוא כן ידע מהטרייד, הוא לא ידע. הוא כל רגע משנה את הדעה שלו. פעם הוא אומר שרצה לעבור ופעם שלא רצה. ברגע שהוא יגיד משהו אחד לאורך זמן אני אאמין לו".

יחד עם חוסר החיבה הידוע של סימונס לקבוצות מלוס אנג'לס והפופולאריות האדירה שלו בארצות הברית, נראה שהחלה כאן מלחמה רצינית שתלווה את הפגרה ואת עונת ה-NBA הבאה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully