וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חואן טוריחו ורובן מרטינס עוזבים

25.6.2013 / 21:40

מאמן הכושר ועוזר המאמן צפויים לחבור לאוסקר. קרויף: "עצובים לאבד אותם", שחקן: "אנחנו בהלם". אניימה מועמד לאלמריה

ברני ארדוב

חואן טוריחו ורובן מרטינס עוזבים את תפקידם כמאמן הכושר הראשי ועוזר המאמן של מכבי תל אביב. השניים, שהגיעו יחד עם אוסקר גרסיה בקיץ שעבר והיו חלק חשוב במערך המקצועי שהצעיד את הקבוצה לאליפות ראשונה אחרי עשור, לא ימשיכו במועדון תחת שרביטו של המאמן הפורטוגלי החדש פאולו סוזה. כזכור, כבר בשבוע שעבר פרסמנו כי התגלו סדקים ראשונים בצוות המקצועי של מכבי תל אביב. צמד העוזרים צפויים להצטרף לאוסקר גרסיה, שימונה בקרוב למאמן ברייטון האנגלית.

לוואלה! ספורט נודע שאוסקר פנה גם לפטריסיו סייג, ששימש עבורו כמתורגמן במכבי תל אביב בעונה שעברה וכיום מכהן כעוזר מאמן שני במכבי חיפה והציע לו להצטרף אליו בצוות המקצועי יחד עם טוריחו ומרטינס. סייג הודה לאוסקר על ההצעה החמיאה, אך סרב ואמר כי הוא נשאר בתפקידו במכבי חיפה.

מאמני הכושר של מכבי תל אביב, חואן טוריחו, רובן מרטינז. קובי אליהו
שניהם עוזבים יחד. חואן טוריחו עם רובן מרטינס/קובי אליהו

בהודעת המועדון שהוצאה הערב (שלישי) נאמר: "מכבי תל אביב רוצה להודות לחואן ורובן על תרומתם הרבה וחלקם בזכייה באליפות בעונה שעברה ומאחלת להם בהצלחה בדרכם החדשה".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הוסיף: 'אנחנו עצובים לאבד שני אנשים סופר מקצוענים כחואן ורובן שתרמו כה רבות לאליפות בעונה שעברה, אך אנו מקבלים בהבנה את העובדה שהם ימשיכו לעבוד בצוותא עם אוסקר גרסיה".

שחקני הקבוצה קיבלו בהפתעה גמורה את ההודעה על עזיבתם של טוריחו ומרטינס, שהיו משמעותיים מאוד בצוות המקצועי של הצהובים במהלך העונה שעברה. שחקן בקבוצה אמר הערב לוואלה! ספורט: "אני קצת בהלם מההודעה הזו. עצוב לנו מאוד שהם עוזבים, כי שניהם אנשי מקצוע מהדרג הגבוה ביותר. חואן הביא לכאן שיטות עבודה שלא נראו עדיין בישראל ואין ספק שנרגיש בחסרונו. גם לרובן היתה השפעה רבה על הקבוצה וגם הוא היה דומיננטי מאוד. כמובן שאני מאחל לשניהם הצלחה רבה בדרכם החדשה עם אוסקר גרסיה. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להתאמן אצל שניהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. דרור פיקלני
מקבל בהבנה את הרצון של העוזרים לחבור לאוסקר. ג'ורדי קרויף עם פאולו סוזה/דרור פיקלני

הערב נפגש ג'ורדי קרויף עם משה דמאיו מבני יהודה במטרה לקדם את עסקת העברתו של עוז ראלי. הפגישה אמנם הסתיימה ללא סיכום, אך הכיוון חיובי ולא מן הנמנע כי מחר ייפגשו הצדדים פעם נוספת בנסיון לסגור את הפרטים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הצהובים מעוניינים מאוד במגן, אחריו עקבו כל השנה שעברה, והוא צפוי לחתום ביומיים הקרובים ולטוס עם הקבוצה למחנה אימונים באוסטריה. העסקה יכולה להיסגר או על ידי תשלום עבור כרטיסו המלא, או על ידי עסקה משולבת, שבמסגרתה יעברו שחקנים ממכבי לבני יהודה.

בתקשורת הספרדית מדווחים כי העולה החדשה אלמריה מעוניינת בוינסנט אניימה. המגן יואב זיו סיכם עקרונית לשנתיים נוספות, ויחתום באופן רשמי על הארכת חוזהו בקבוצה. במקביל הגיעה מכבי תל אביב לסיכום עם עירוני רמת השרון על השאלתו לעונה אחת של החלוץ הצעיר בן בן יאיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully