וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בודקת אפשרות לצרף את עומרי אלטמן

הקשר הצעיר של פולהאם והצעירה עשוי להגיע בהשאלה אחרי שיחתום על חוזה חדש באנגליה. גם עוז ראלי צפוי לצאת למחנה

ברני ארדוב

מכבי תל אביב בודקת את האפשרות לצרף את עומרי אלטמן לסגל והוא אף עשוי לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה ביום חמישי. כפי שכבר דווח בעבר, הקשר בן ה-19 צפוי לחתום בקרוב רשמית על חוזה לשנתיים נוספות במדי פולהאם האנגלית והוא עשוי לשחק בעונה הבאה כמושאל במכבי תל אביב.

אלטמן גדל במכבי תל אביב ולפני שנתיים נרכש כרטיסו על ידי פולהאם, במדיה שיחק בקבוצות הנוער והמילואים. במועדון הלונדוני מחזיקים מאוד מהכישרון הצעיר, אבל לא מן הנמנע שיעדיפו כי ישתפשף ויצבור ניסיון בליגה הישראלית ולכן יסכימו להשאילו.

שחקן נבחרת ישראל הצעירה עומרי אלטמן. קובי אליהו
חוזר לקבוצת נעוריו? אלטמן/קובי אליהו

השחקן עשה התקדמות משמעותית בשנה האחרונה ואף זומן לסגל הנבחרת הצעירה של גיא לוזון והיה השחקן הצעיר בסגל ואחד הצעירים ביורו. אלטמן רשם שבע הופעות במדי הנבחרת ואף שותף כמחליף במשחק האחרון נגד אנגליה והותיר רושם חיובי.

מכבי תל אביב תמריא ביום חמישי למחנה אימון בן 10 ימים באוסטריה שיהווה הכנה לצמד המפגשים מול גיורי ההונגרית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. על פי תקנון הרישום של אופ"א, הצהובים צריכים להעביר רשימת סגל לצמד מול גיורי עד ה-11 ביולי, כאשר החריג הוא ששחקן אחד יכול להירשם עד יממה לפני המשחק הראשון. המשמעות היא שמלבד טל בן חיים ואלטמן, הצהובים יצטרכו לעבוד במרץ בשבועיים הקרובים כדי שלמאמן פאולו סוזה יהיה סגל מלא למשחק בהונגריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בני יהודה, עוז ראלי. ברני ארדוב
הסגל הצהוב מתחיל להתגבש. ראלי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב מעוניינת לסגור את עסקת עוז ראלי כבר ביומיים הקרובים, במטרה שייסע עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה. הפגישה בין ג'ורדי קרויף ומשה דמאיו הערב הסתיימה ללא סיכום, אך הכיוון חיובי ולא מן הנמנע כי מחר ייפגשו הצדדים פעם נוספת בנסיון לסגור את הפרטים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הצהובים מעוניינים מאוד במגן, אחריו עקבו כל השנה שעברה. כפי שדווח, בוואלה! ספורט, העסקה יכולה להיסגר או על ידי תשלום עבור כרטיסו המלא, או על ידי עסקה משולבת, שבמסגרתה יעברו שחקנים ממכבי לבני יהודה.

המגן יואב זיו סיכם עקרונית לשנתיים נוספות, ויחתום באופן רשמי על הארכת חוזהו בקבוצה.

לעניין אחר. מכבי תל אביב הודיעה רשמית כי אופ"א קיבלה את בקשת המועדון שלא לקיים את המשחק הראשון בהונגריה בערב ט' באב. המשחק נקבע ליום רביעי ה-17 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully