וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: השחקנים חגגו, עוז ראלי על הכוונת

ההכנות לעונה הבאה: ייני יאריך חוזה, ריקן וגרשון מועמדים, גם גבאי ושכטר. מיכה: "רק על הבמה התחלתי לעכל שזכינו"

צילום: עידו שחם, ONE, עריכה: מיכאל ברגמן

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, החל כבר לפני שבועות ארוכים בבניית הסגל לקראת העונה הבאה. הקפטן שרן ייני צפוי להאריך את חוזהו במועדון בארבע עונות נוספות וגם המגן השמאלי יואב זיו, שמסיים את חוזהו, צפוי להיפגש עם ראשי המועדון במטרה להמשיך בקבוצה.

לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים הוצע לקרויף הקשר הגנאי דרק בואטנג, ששיחק לפני ארבע עונות בבית"ר ירושלים והעונה שיחק באוקראינה, בקבוצת דנייפרו דניפרופטרובסק. בואטנג לא זכה לדקות משחק רבות העונה ובקרית שלום בודקים כעת את עלויות הבאתו.

דרק בואטנג שחקן נבחרת גאנה במשחק מול קונגו. Schalk Van Zuydam, AP
בדרך חזרה לישראל? בואטנג/AP, Schalk Van Zuydam

כמו כן, לוואלה! ספורט נודע כי אחד השמות החמים ברשימת הרכש של קרויף הוא עוז ראלי, שחקנה של בני יהודה. בצוות המקצועי של מכבי תל אביב עקבו העונה אחרי ביצועיו של הקשר הצעיר והתרשמו מאוד מיכולותיו הפיזיות וכן מהעובדה שהוא ורסטילי ויכול לשחק במגוון גדול של תפקידים. הגעתו של ראלי תלויה בעיסקה סיבובית, במסגרתה עשויים מספר שחקנים של מכבי לעשות את הדרך ההפוכה לשכונת התקווה.

שמו של מגן עירוני קרית שמונה אלעד גבאי שוב נמצא על הפרק, אחרי שבינואר האחרון ניסו להביאו אך העסקה לא יצאה לפועל. בגזרת הישראלים צפוי הקשר אבי ריקן לסכם בקרוב מאוד את תנאיו, וגם המגן-בלם רמי גרשון נמצא כבר על סף סיכום. שחקנים נוספים שמועמדים להצטרף לסגל הם ברק יצחקי ואיתי שכטר, שחקנה של סוונסי האנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן בני יהודה, עוז ראלי. ברני ארדוב
הצהובים עקבו אחריו העונה. ראלי/ברני ארדוב

אחרי מסיבת האליפות הענקית בכיכר רבין, אליה הגיעו כ-100 אלף צהובים, אנשי הקבוצה המשיכו את החגיגה אל תוך הלילה. השחקנים חגגו עם צלחת האליפות על הבמה המרכזית, כאשר בנוסף למופע זיקוקים מרהיב, נהנו האוהדים גם מהופעות של להקת אתניקס וליאור נרקיס. הבעלים מיטש גולדהאר, מלווה בשני הוריו שהגיעו לישראל, נראה נרגש מאוד על הבמה, כאשר הצביע על הקהל הגדול ואמר "זאת מכבי".

אחד מרגעי השיא בחגיגה על הבמה היה גילוח ראשו של נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, כאשר החלוץ אלירן עטר היה זה שקיצץ את שערות ראשו אל מול כל האוהדים.

"מדהים מה שראינו כאן", אמר שרן ייני, "להיות קפטן של קבוצה אלופה זו הגשמת חלום בשבילי ואני מקווה להיות כאן גם בעונה הבאה. עדין לא ישבנו ואני מאמין שבקרוב ניפגש, אני מניח שאם שני הצדדים רוצים, זה גם ייסגר בהצלחה".

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. ברני ארדוב
רוצה להישאר. ייני/ברני ארדוב

על החגיגות הוסיף הקפטן: "אין דברים כאלה, ישבנו על הבמה, הסתכלנו על הקהל ולא האמנו. כולם קפצו בשיגעון וחגגו כמו מטורפים. היו לנו המון רגעים במהלך העונה הזאת בהם אפשר היה להבין שניקח את התואר הזה, ברמת השרון כשחזרנו מפיגור, מול בני יהודה כשהפכנו את התוצאה בדקות האחרונות בתוספת הזמן ועוד משחקים דומים. הייתה עונה מדהימה".

ייני נשאל מהן המטרות לעתיד הקרוב: "להישאר ברמה הזו בשנים הקרובות, לא רק לאורך שנה או שנתיים, אלא כמה שיותר. נרצה לקחת כמה שיותר תארים ולהצליח באירופה כמה שאפשר. נרצה כמובן להגיע לשלב הבתים בצ'מפיונס, למרות שחשוב גם לסיים את העונה בצורה טובה, יש לנו עוד דרבי בשבוע הבא ואחרי זה בטח נתפנה לחשוב על העונה הבאה, אנחנו עדיין רעבים מאוד. מיטש גולדהאר אמר לנו שהוא גאה בנו, הוא מבסוט מאוד והוא דוחף אותנו שנמשיך ככה ושניתן עוד ועוד".

דור מיכה, גל אלברמן, מכבי תל אביב, חגיגות האליפות. ניב אהרונסון
מאוד נרגש. מיכה על הכתפיים/ניב אהרונסון

הקשר דור מיכה נראה נרגש מאוד על הבמה: "זה כיף גדול. מרגש מאוד, אנחנו נהנים מכל רגע והלוואי שיהיו עוד הרבה כאלה. רק אחרי החגיגה הענקית הזו אני מתחיל לעכל שאנחנו אלופים".

מיכה, שזכה לפני שנתיים בדאבל עם קבוצת הנוער, הצליח בעונתו השנייה בבוגרים להיות פקטור מרכזי בזכייה: "התמזל מזלי להיות חלק מקבוצה אלופה, עם אנשים מדהימים וקהל מדהים, אז אני הכי מאושר בעולם. לא ראיתי בחיים שלי כזו כמות של אנשים בקהל, זה היה מדהים. לפני עשר שנים בפארק הירקון הייתי אחד מאלה שחגגו בקהל, אז הפעם היה כיף להיות על הבמה ולחגוג אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully