וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה בחגיגות מכבי ת"א: "הלב שלי תמיד צהוב"

המאמן בירך בעברית את הרבבות שחגגו בכיכר רבין, גולח הראש של אנגילידיס, ראדי: "רעב לעוד הישגים". 20 אוהדים נפגעו

צילום: עידו שחם, ONE, עריכה: מיכאל ברגמן

עשר שנים הם חיכו לזה, והערב (שבת) זה קרה. מכבי תל אביב חגגה את האליפות ה-20 בתולדותיה, לעונת 2012/2013, וכיכר רבין במרכז תל אביב הייתה גדושה ברבבות אוהדים נלהבים. במהלך החגיגה 20 בני אדם סבלו מהתעלפויות, מחבלות קלות ומשאיפת עשן, וכן נפגע חבלן משטרה של מחוז תל אביב באורח קל משאיפת עשן. עוד נמסר כי בין הנפגעים ארבעה חוגגים שנפגעו באורח קל משאיפת עשן בשל האבוקות שהודלקו במקום. ארבעה אוהדים נעצרו בחשד כי הדליקו אבוקות במקום, חרף בקשות חוזרות ונשנות של המשטרה שלא להדליקן. צילום באדיבות: one.

אחרי עונה מרגשת, גדושה בניצחונות דרמטיים, שחקני הקבוצה ואוהדיה מתקבצים על מנת לחגוג את ההישג המרשים, כשהתוכנית כללה הופעה של להקת אתניקס, ששרה את שיר האליפות, כמו גם הופעה של הזמר ליאור נרקיס. יוהאן קרויף האגדי, אביו של המנהל המקצועי ג'ורדי, נמצא גם הוא בחגיגות. במהלך החגיגות השחקנים גילחו את הראש של המנכ"ל ג'ק אנגילידיס.

שחקני האלופה הגיעו עם חצי ראש מגולח, ונראו נרגשים מול הקהל הצוהל. אוסקר גרסיה אמר ש"אני שמח מאוד לראות אלפי אוהדים כאן. אני מקדיש את זה בשבילם. זאת הפעם השניה שההורים שלי כאן בישראל, אני חושב שהם גאים בי". לאחר מכן אוסקר אמר בעברית: "הלב שלי הוא צהוב ותמיד הוא יהיה צהוב. יאללה מכבי".

אוהדי מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. ניב אהרונסון
זה הרגע להתפרק. האוהדים בצהוב/ניב אהרונסון

מהראן ראדי חגג עם חבריו לקבוצה ועם האוהדים: "זאת חוויה, אני מקווה שכל שנה תהיה לי חוויה כזאת, שלא הייתה לי בחיים. האוהדים פה עושים הצגה והכמות מראה כמה המועדון גדול. רק מכבי תל אביב יכולה להביא כמות כזאת. זה מראה כמה המועדון הזה הוא משפחה. הבעלים פה, ג'ורדי קרויף פה, כולם פה, יש יחס של כבוד הדדי ביניהם לשחקנים, אין גבולות בינינו, וזה הקוד להצלחה שלנו. בכל שנה השתדרגתי, יש לי סיפוק מהאליפות הזאת, אבל אני רעב לעוד הישגים. ליגת האלופות זה חלום ויש לנו הזדמנות להשתלב בזה. אנחנו צריכים להתכונן בצורה הכי טובה לזה".

חלוץ הקבוצה, ראדה פריצה: "הייתי כבר בכמה חגיגות אליפות אבל זו הגדולה מכולם. אני כבר לא זוכר כמה בירה שתיתי הערב. מדהים מה שקורה כאן, לא האמנתי שיגיעו לכאן כל כל הרבה אנשים. הרגשה מדהימה לזכות באליפות עם המועדון הענק הזה. עכשיו אני רק מקווה שנעשה קפיצת מדרגה ונעפיל גם לצ'מפיונס ליג כי זו המטרה הבאה".

ריף פרץ שחקן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. ניב אהרונסון
גילחו את הראש. פרץ/ניב אהרונסון

אלירן עטר: "אני באמת מאושר. יש כאן חגיגות מטורפות. מגיע לקהל הזה לשמוח. אני בהלם שהגיעו לכאן כמעט 100 אלף איש. האלכוהול כאן זורם בקצב מטורף. עשינו דבר מדהים העונה ואני מקווה שנמשיך לשמח את האוהדים שלנו. קצת מבאס שלא הייתי חלק משני המשחקים האחרונים אבל אני באמת שמח ומאושר הערב".

השוער ברק לוי: "לפני שנתיים לקחתי דאבל עם הנוער ולא חלמתי שכל כך מהר אני אזכה באליפות עם הבוגרים. אי אפשר בכלל לתאר את השמחה שיש לי בלב. תל אביב צהובה ומכבי תל אביב אלופה".

משה לוגסי: "מדהים לראות את כל הקהל הזה. אני כל כך מאושר. לא יכול לדבר כי אני שיכור".

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. ניב אהרונסון
לא מצליחים להירגע. זיו/ניב אהרונסון
צחי הנגבי, מכבי תל אביב, חגיגות האליפות. ניב אהרונסון
גם צח הנגבי רקד/ניב אהרונסון
אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב, חגיגות האליפות. ניב אהרונסון
מציגים את צלחת האליפות בפני רבבות האוהדים/ניב אהרונסון
דור מיכה, גל אלברמן, מכבי תל אביב, חגיגות האליפות. ניב אהרונסון
דור מיכה וגל אלברמן על הבמה/ניב אהרונסון
אלירן עטר, מכבי תל אביב, חגיגות האליפות. ניב אהרונסון
אלירן עטר מחזיק את הצלחת/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully