וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מקווים שכחלון יחתום בימים הקרובים

25.6.2013 / 19:36

לאחר הסיכום העקרוני התעוררו בעיות מול מכבי תל אביב ובקריה פנו לאופציית כליבאת, אך רוב הפערים בנושא נסגרו

שחקן הפועל עכו, תמיר כחלון. אדריאן הרבשטיין
הבעיות נפתרו? כחלון/אדריאן הרבשטיין

תמיר כחלון צפוי לחתום בימים הקרובים בעירוני קרית שמונה, זאת לאחר שהיום הסתדרו הפרטים האחרונים מול מכבי תל אביב.

כידוע כחלון סגר עקרונית בקרית שמונה אחרי עסקת טרייד שהעבירה את דן איינבינדר למכבי תל אביב, אלא שלוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים התעוררו בעיות עם החלק שכולל את כחלון בעסקה ובקרית שמונה עלה החשש שהשחקן לא יגיע בסופו של דבר למועדון. עוד נודע שבשל אותן בעיות שוחח הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי עם הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר ובדק את האפשרות להביא את מוחמד כליבאת במקומו של כחלון, אופציה שירדה מהפרק כמה שעות לאחר אותה שיחה בשל התפתחות חיובית עם מכבי תל אביב.

כעת מקווים בקרית שמונה שכל הבעיות נפתרו והקשר ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו אכן יחתום רשמית על חוזה לשלוש שנים ויצטרף למועדון עם תחילת האימונים.

בקרית שמונה קיימת התרגשות לקראת פתיחת העונה שכן הקבוצה עברה מהפכה של ממש, כששחקנים בולטים דוגמת בריאן חרסיסיץ', דויד סולארי, שמעון אבוחצירא, אלעד גבאי, דני עמוס וסלאח חסארמה לא ישחקו בקבוצה בעוד שלא פחות משמונה שחקנים חדשים יצטרפו לקבוצה.

אחרי החתימה הצפויה של כחלון ומינדאוגאס פאנקה שינחת היום, בקבוצה השלימו כמעט סופית את הסגל לעונה הקרובה, כשחזי דילמוני מבית"ר תל אביב רמלה צפוי להגיע כמגן שמאלי מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully