וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מינדאוגאס פאנקה יחתום

25.6.2013 / 11:22

רוך חוז'וב הסכימה לשחרר את הקשר הליטאי, קרית שמונה קרובה לסגור את הסגל. איתמר ניצן ועדי אלישע צפויים לעזוב

מינדאוגאס פאנקה, קשרה של נבחרת ליטא ושל קבוצת רוך חוז'וב הפולנית ינחת היום (שלישי) בלילה וצפוי לחתום מחר על חוזה בעירוני קרית שמונה. כידוע, בקרית שמונה ניסו בתקופה האחרונה להחתים את השחקן אך הבהירו שיצרפו אותו רק אם ישוחרר בחינם מקבוצתו הפולנית, כשהקבוצה שהחזיקה בכרטיסו הבהירה שהיא אינה מוכנה לשחררו בחינם.

בימים האחרונים התנהלו מגעים בין השחקן לקבוצתו כאשר כעת הוא הודיע לקרית שמונה שהשיג את השחרור אחרי משא ומתן עם קבוצתו. פאנקה, 29, רשם בעונה שעברה 19 הופעות במדי חוז'וב ולפני כן שיחק חמש שנים בקבוצת וידז'ב לודז' הפולנית. ברזומה שלו 23 הופעות במדי נבחרת ליטא. בקיץ שעבר, לפני המעבר לחוז'וב, היה על סף חתימה בהפועל באר שבע ואף נחת בישראל, אך סירב למספר ימי התרשמות והמאמן אלישע לוי ויתר עליו.

שחקני נבחרת ליטא, טאדאס קיאנסקאס (ימין), מינדאוגאס פאנקה. GettyImages
יגיע לקרית שמונה בסופו של דבר. פאנקה מימין/GettyImages

עם ההחתמה של פאנקה, בקרית שמונה השלימו כמעט באופן סופי את הסגל לעונה הקרובה. כעת יחפש המאמן ברק בכר שחקן התקפה נוסף אך בקרית שמונה הבהירו כבר שלא יחתימו שחקן בעמדה כזו בכל מקרה, אלא רק אם תיווצר הזדמנות נוחה. בתחילה רצה בכר את וויאם עמאשה או שלומי אזולאי אך הסחבת עם עמאשה נמשכת בעוד על אזולאי ויתרו במועדון.

גם השם של רועי דיין עלה אך נראה שבצוות המקצועי לא מתכוונים לצרף את החלוץ. מי שצפויים לעזוב הם איתמר ניצן ועדי אלישע. ניצן לא מוכן להיות שוער שני ויחפש אופציות אחרות בעוד אלישע קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות ומבקש כעת את כרטיס השחקן שלו. קרית שמונה מעוניינת להשאילו.

במועדן החלו במכירת המנויים לעונה הקרובה. המחירים ימשיכו להיות נמוכים לעומת שאר קבוצות הליגה ויעמדו על 200 שקלים לנשים, נכים, ילדים , סטונדטים, חיילים ונוער ו-400 שקלים לאדם בוגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully