וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין נמצאת במגעים עם בלם נבחרת ניז'ר

25.6.2013 / 21:11

קופי דאן קאווה שמשחק גם כקשר אחורי, מגיע מקבוצת זרזיס מהליגה הטוניסאית. בסכנין רוצים שכליבאת ימשיך בקבוצה

בבני סכנין ממשיכים בנסיונות החיזוק לקראת העונה הבאה, והערב (שלישי) מתברר כי קופי דאן קאווה, בלם המשתייך לנבחרת ניז'ר ולקבוצת זרזיס מהליגה הטוניסאית, נמצא במגעים עם המועדון. הבלם בן ה-23, יליד גאנה, יכול לשחק גם בעמדת הקשר האחורי ובסכנין מקווים שהוא יהיה הזר השני של הקבוצה אחרי חתימתו של אריק דג'מבה דג'מבה. הוא הורחק במשחקה האחרון של ניז'ר מול גאבון (4:1) לפני כשבוע וחצי וכבש שער אחד ב-12 משחקים במדי זרזיס.

בנוסף, תיפגש הקבוצה בימים הקרובים שנית עם מוחמד כליבאת ותשפר את הצעתה לגבי שכרו של השחקן. כידוע, כליבאת נפגש ביום ראשון עם ראשי סכנין, אך בתום הפגישה לא יצאו הצדדים עם סיכום וכעת נראה שסכנין תשפר הצעתה לקשר. במועדון רוצים מאוד לראות את שחקנה של הנבחרת הצעירה ממשיך בקבוצה ואף שוחחו עם ראשי מכבי חיפה על הנושא, כשהיום כאמור ניסו לגשר על הפערים עם השחקן, בו מעוניין גם מאמן אשדוד ניר קלינגר.

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
סכנין לא מתכוונת לוותר עליו. מוחמד כליבאת/קובי אליהו

קלינגר שוהה בחופשה פרטית ולא מן הנמנע שכשיחזור תפנה אשדוד רשמית לשחקן. לפי המסתמן, כליבאת עצמו עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה ורק אחרי שיסגור את הדברים מול מכבי חיפה נראה שהשחקן יסכם עם קבוצה אחרת. כזכור, לכליבאת חוזה לעוד עונה במכבי חיפה ובמועדון מעוניינים להאריך את חוזהו ולהשאיל אותו, אבם מודעים לכך שמלבד אשדוד גם הפועל עכו ומכבי פתח תקוה בתמונה. כליבאת נפגש עם חיפה השבוע, כשהצדדים הבהירו בהודעה רשמית בסיום הפגישה שהאווירה הייתה חיובית ופגישה נוספת תיקבע בקרוב.

בינתיים, בסכנין מנסים להמשיך ולבנות את הקבוצה. המאמן מרקו בלבול יצא לחופשה פרטית, אך בהנהלה ממשיכים בניסיונות לצרף שחקנים כשהשמות הבולטים הם דלה ימפולסקי ואיציק כהן. גם רביד גזל עלה כמועמד לקבוצה ואף נעשתה פנייה לשחקן שלא שלל את האפשרות. גזל מבוקש גם במכבי נתניה מהלאומית ובעוד כמה קבוצות מליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully