וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "אין לי ספק שרונאלדו יפרוש במדי ריאל מדריד"

נשיא ריאל נשאר אופטימי, והתייחס גם לגארת' בייל: "השקעה בשחקנים גדולים מניבה גם רווחים", ולאיסקו: "הוא מתרגש להגיע"

פלורנטינו פרס התראיין הערב (שני) לעיתון הספרדי '20 דקות' ונשמע בטוח כהרגלו בנוגע לתכניות הרכש הגרנדיוזיות של ריאל מדריד. הנשיא של הבלאנקוס ניסה להישמע רגוע בנוגע להגעתו המתעכבת של קרלו אנצ'לוטי, לעסקת איסקו שטרם נחתמה וכמובן השאלה הגדולה מכולן שמעסיקה את הקהל בסנטיאגו ברנבאו - עתידו של כריסטיאנו רונאלדו.

"בקרוב סוגיית רונאלדו תתבהר", הצהיר פרס. "אין לי שום ספק שכריסטיאנו יפרוש במדי ריאל מדריד. אני משוכנע שהוא יאריך את חוזהו, והארכות חוזה נעשות בדרך כלל לפני תחילת העונה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"הארכות חוזה נעשות בדרך כלל לפני תחילת העונה". כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

על הגעתו האפשרית של גארת' בייל אמר פרס: "שחקנים הם אף פעם לא יקרים או זולים. השווי של המחיר שלהם מתבטא ביכולת שלהם. פיגו, זידאן, רונאלדו ובקהאם קיבלו המון כסף והביאו לנו קפיצה ענקית קדימה. אם אתה משקיע בשחקנים גדולים, תקבל גם תמורה כספית".

לגבי הסחבת בהגעת אנצ'לוטי אמר הנשיא: "כרגע הוא לא חתום אצלנו, אולי מחר פ.ס.ז' יגיעו להסכם איתו אחרי שהם יודיעו על מינוי של לורן בלאן למאמנם החדש. אני מקווה שהכל יילך כשורה, כי אנצ'לוטי הוא המאמן שבחרתי". על הדיווחים על כך שאיסקו כבר חתם בריאל תמורת 30 מיליון יורו: "אני יודע שהוא מתרגש מההגעה אלינו, וגם אני מתרגש. הוא אחד השחקנים הטובים בספרד, והצוות המקצועי חושב שיש לו את האיכויות כדי לשחק בריאל, כך שאם הכל יסתדר בקרוב נודיע על החתמתו, אחרי שימונה מאמן".

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
"אנצ'לוטי הוא המאמן שבחרתי". פלורנטינו פרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully