וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הדיווחים על חידוש החוזה שלי לא נכונים"

הכוכב הפורטוגלי הכחיש בטוויטר את הידיעות על כך שהגיע לסיכום עם ריאל מדריד. פ.ס.ז', מונאקו ויונייטד עוקבות בעניין

הידיעות שנפוצו בימים האחרונים בספרד, לפיהן כריסטיאנו רונאלדו כבר הסכים לחדש את חוזהו בריאל מדריד, נתקלו היום (חמישי) בהכחשה מצידו של הכוכב הפורטוגלי עצמו. רונאלדו צייץ בחשבון הטוויטר שלו ליותר מ-18 מיליון עוקבים: "כל הדיווחים על חידוש החוזה שלי לא נכונים".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
אוהדי ריאל מדריד ממתינים למסר מרגיע. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

כזכור, רונאלדו מחזיק בחוזה עד 2015, אבל במדריד מבקשים להבטיח את הישארותו לטווח ארוך והנשיא פלורנטינו פרס אף הצהיר על כוונתו להפוך אותו ל"שחקן בעל השכר הגבוה בעולם" ולהחתימו עד 2018.

לפני מספר ימים גם רונאלדו נשמע אופטימי ואמר ממחנה האימונים של נבחרת פורטוגל: "אני רגוע, אני לא דואג לגבי זה. אני בטוח שנסכם על חידוש החוזה ולכן אני לא חושב על זה כרגע".

אלא בשבוע האחרון המגעים בין הצדדים עלו על שרטון, כשבמקביל סוכנו של השחקן ז'ורז'ה מנדס ממשיך לפלרטט עם פריס סן ז'רמן. גם מונאקו ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו כמועמדות לקלוט את רונאלדו, שהבקיע 34 שערי ליגה העונה במדי ריאל ובסך הכל 201 שערים ב-199 משחקים בכל המסגרות בארבע העונות האחרונות.

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
יהפוך את רונאלדו למשתכר הבכיר בעולם הכדורגל? פלורנטינו פרס/רויטרס

העסקה החדשה שמתכננת ריאל תעלה לה 166 מיליון יורו. רונאלדו רוצה להרוויח 20 מיליון יורו לעונה (כמו שמרוויח באנז'י סמואל אטו, המשתכר הבכיר בעולם) וריאל תכננה תחילה להציע 15 מיליון, כאשר המס עליו יעמוד במקרה של הארכת חוזה על 52 אחוזים. רונאלדו גם מעוניין לקבל 60 אחוזים מהזכויות על מכירת מוצרים הנושאים את שמו, כשכרגע הוא מחזיק ב-40 אחוזים בלבד.

עוד בריאל: על פי דיווחים בצרפת, קרלו אנצ'לוטי קיבל את השחרור המיוחל מפריס סן ז'רמן וצפוי להתמנות רשמית למאמן ריאל מדריד בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully