וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכי הדין של ליאונל מסי: "הוא פעל תמיד על פי החוק"

בסביבתו של כוכב ברצלונה ממשיכים להדוף את הטענות על עבירות מס. פברגאס: "כל מי שאומר שאני עוזב לא מכיר אותי"

הפרסומים אתמול (רביעי) על ההסתבכות של ליאונל מסי שמואשם כי העלים יחד עם אביו מיסים בסך ארבעה מיליון יורו תפסו את הכוכב בהלם. כזכור, על פי האישום, השחקן ואביו חורחה הגישו דו"חות מס כוזבים בין השנים 2006 ל-2009, כאשר הרשויות בספרד מתכוונות להמשיך ולחקור את התנועות בחשבונו של שחקנה של ברצלונה.

ליאונל מסי מואשם בספרד בהעלמת מס

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
הודפים את הטענות. ליאונל מסי/רויטרס

אחרי שמסי הגיב על הדברים בדף הפייסבוק שלו, וכתב: "למדנו מהתקשורת על הדברים. זה היה מפתיע, כי מעולם לא ביצענו אף העלמת מס. תמיד טיפלנו בענייני המס שלנו בהתאם לעצות שקיבלנו מאנשי מקצוע, שיהיו אחראים להבהיר את המצב", גם עורכי הדין של השחקן מבהירים כי לא נעשתה שום עבירה.

"הופתענו מהחדשות שפורסמו בתקשורת, כאשר לא הלקוח שלנו ולא אנחנו קיבלנו הודעה מהתובע בקשר למה שפורסם", נכתב בהודעה שפורסמה לתקשורת. "מסי פעל תמיד על פי חובות המס הנדרשות וימשיך לעשות כך גם בעתיד. כיועצי המס והחוק שלו, ננקוט בכל הפעולות החוקיות הנדרשות נגד התלונות של התביעה והצדק ייצא לאור".

שחקן ברצלונה ססק פברגאס חוגג. רויטרס
"אני שומר על הפרטיות שלי ולא מדבר על הדברים הללו, אפילו לא עם המשפחה שלי". ססק פברגאס/רויטרס

ובינתיים בברצלונה עסוקים גם באפשרות שטיאגו סילבה יגיע הקיץ למועדון. מי שהתייחס לכך הוא סוכנו שסיפר כי אם בלמה של פריס סן ז'רמן היה מפחית מדרישות השכר שלו, הוא היה עובר, אבל הדגיש: "הוא ימשיך את הקריירה שלו בצרפת גם בלי קרלו אנצ'לוטי".

גם נושא עתידו של ססק פברגאס בכותרות, ואחרי הספקולציות הרבות לפיהן הקשר צפוי לעזוב הקיץ מקבלות תפנית מפתיעה כשפברגאס אומר ששום דבר מזה לא נכון ואין לו כוונה לעזוב. "תמיד אמרתי שאני מרוצה בבארסה", הבהיר קשר ארסנל לשעבר בראיון ל'מארקה'. "כל מי שאומר שאני עוזב לא מכיר אותי ולא דיבר איתי או עם הסוכן שלי מכיוון שהוא יודע שאני לא רוצה שהוא ידבר עם אנשים אחרים לגבי".

פברגאס סיכם: "אני שומר על הפרטיות שלי ולא מדבר על הדברים הללו, אפילו לא עם המשפחה שלי. אם מישהו אומר משהו שונה מזה שאני רוצה לשחק בברצלונה, זה אבסורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully