וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי מואשם בספרד בהעלמת מס

כוכב ברצלונה וארגנטינה מואשם כי העלים 4 מיליון יורו עקב הגשת דו"חות כוזבים, והגיב: "יועצי המס שלנו אחראים למצב"

לזה לא ציפינו: הרשויות בספרד האשימו את ליאונל מסי ואביו כי העלימו מיסים בסך ארבעה מיליון יורו. לפי האישום, השחקן, ואביו חורחה, הגישו דו"חות מס כוזבים בין השנים 2006 ל-2009. היום (רביעי) הוגש כתב האישום נגד כוכב הכדורגל הגדול בעולם. הרשויות בספרד מתכוונות לחקור את התנועות בחשבונו של מסי.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי באימון. רויטרס
התדמית המושלמת תוכתם? מסי/רויטרס

לדברי משרד התובע לעבירות מס בקטאלוניה, "למסי ואביו הייתה אסטרטגיה. הם נהגו לדמות העברת זכויות של התמונות של מסי לחברות במדינות שמעניקות מקלטי מס כמו בליז ואורוגוואי, ובנוסף ביצעו הסכמי רישיון, אספקה או שירותים עם חברות בבריטניה ושוויץ שהתאגדו במדינות שמהן מקלטי מס, וכתוצאה מכך הכספים לא הגיעו לציבור הספרדי. מסי הראה אטימות מלאה כלפי הציבור הספרדי".

על פי הדיווחים, הסכום שחייב מסי מוערך בכ-13 מיליון יורו, למרות שבמקומות אחרים בתקשורת נטען שמדובר בסכום נמוך הרבה יותר ומסי חייב לרשויות רק ארבעה מיליון יורו. כידוע, על פי פורבס מסי נחשב לספורטאי המרוויח ביותר בעולם עם סכום אסטרונומי של 41.3 מיליון דולר, כולל 21 מיליון שמגיעים כתוצאה מספונסרים.

מסי הגיב בדף הפייסבוק שלו, וכתב: "למדנו מהתקשורת על הדברים. זה היה מפתיע, כי מעולם לא ביצענו אף העלמת מס. תמיד טיפלנו הענייני המס שלנו בהתאם לעצות שקיבלנו מאנשי מקצוע, שיהיו אחראיים להבהיר את המצב".

כוכבה של ברצלונה ונבחרת ארגנטינה נמצא בימים אלו במולדתו, ומשחק בשורות נבחרתו במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. הלילה התארחה ארגנטינה באקוודור וסיימה ב-1:1 את משחקה. מסי פתח על הספסל ושולב בדקה ה-61.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully