וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי ישלם 10 מיליון יורו לרשויות המס

עורכי דינו של הפנומן מבארסה הגיעו להסדר עם הרשויות והבהירו: "הוא ישלם את מה שנקבע למרות שהוא חף מפשע"

העיתון הספרדי La Vanguardia מפרסם היום (שני) שליאונל מסי ישלם 10 מיליון יורו לרשויות המס בספרד, מה שיעשה סוף לפרשיה האחרונה במסגרתה הוא הואשם בהעלמות מס. התשלום הזה יהיה עבור 2010 ו-2011 וייתכן שהשחקן ייאלץ לשלם כופר נוסף עבור השנים 2006-2009.

כזכור, התובעת הציבורית ראקל אמאדו הגישה לפני כשבועיים תלונה לפיה מסי ואביו חייבים לרשויות המס 4.2 מיליון יורו אחרי שהם קיבלו תשלומים שונים מברצלונה ומקמפיינים של פרסום בהם השתתף הפנומן הארגנטינאי. אמאדו טענה שמשפחת מסי העלימה חלק מההכנסות דרך חברות קש שרשומות בבריטניה, אורוגוואי ושוויץ.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
גם זו דרך לחגוג יום הולדת. מסי/AP

מסי, שחוגג היום את יום הולדתו ה-26, הכחיש נמרצות, אבל הוא ואביו חורחה הוראסיו, קיבלו זימון להעיד בבית המשפט ב-17 בספטמבר. בתקופה האחרונה הופיעו הערכות על כך שהכדורגלן עלול להישלח למאסר, אבל כעת נראה שהעניין הגיע לסיום.

"אנחנו מכריזים על כך שהלקוח שלנו ישלם את הסכום שנקבע בהסכם, למרות שאנחנו בטוחים שהוא חף מפשע וכבר שילם את כל חובותיו לרשות המס", הצהירו עורכי דינו של הפרעוש.

מסי התברג במקום ה-10 בדירוג הספרוטאים המרוויחים ביותר של המגזין הכלכלי הנחשב "פורבס". ההערכות הן שבחצי השנה הראשונה של 2013 הוא הרוויח כ-41 מיליון דולר - 20 מיליון מברצלונה ו-21 מפרסומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully