וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: הרווח הכפול מעסקת דני עמוס

23.6.2013 / 8:25

שביעות רצון במועדון: אם עמוס היה עובר לאירופה, שרצקי לא היה מקבל פיצוי. כעת הקבוצה תקבל אחוזים ממכירה עתידית

שביעות רצון גדולה נרשמה בקרב ראשי עירוני קרית שמונה בעקבות המעבר הצפוי של דני עמוס להפועל תל אביב. בקרית שמונה כבר לקחו בחשבון שעמוס - שסיים חוזה והודיע לראשי הקבוצה שלא ימשיך - יעבור לאירופה, מה שהיה מביא לכך שקרית שמונה לא הייתה מקבלת פיצוי כספי עבור כרטיסו של השוער.

כעת, לאחר שעמוס לא מצא אופציה ראויה באירופה, ולאחר שמאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון הביע בו עניין, השוער צפוי לעבור לשורות האדומים ולהביא לכך שקרית שמונה תזכה לתגמול שלא תכננה על השוער.

יום העצמאות 2012 דני עמוס. נמרוד סונדרס
שביעות רצון בקרית שמונה. עמוס/נמרוד סונדרס

לפי השיחות שנערכו אתמול (שבת) בין איזי שרצקי לראשי הפועל תל אביב, נראה שהשוער יגיע בעסקה שתביא לכך שגם מעבר של עמוס לאירופה בעונות הבאות יכניס כסף נוסף לקופתה של קרית שמונה.

מרבית התנאים סוכמו בין הקבוצות, כשהפער היחיד שנותר הוא כמה אחוזים תקבל הפועל תל אביב מכרטיסו של השחקן וכמה אחוזים יישארו בבעלות קרית שמונה.

במועדון הצפוני דורשים להשאיר 70 אחוזים אצלם, אלא שבהפועל תל אביב דורשים שהחלוקה תהיה בסביבות ה-40 אחוזים לטובתם ו-60 אחוזים שיישארו בקרית שמונה. נראה שהצדדים יגיעו בימים הקרובים לסיכום סופי בנושא. ההערכות בקרית שמונה הן שסכום דמי ההשבחה יעמוד על כ-600 עד 700 אלף שקל, ועוד 65-70 אחוזים שיישארו ברשות קרית שמונה.

"מרבית הפרטים סוכמו", אמר גורם בקרית שמונה, "הסכום הסופי וחלוקת האחוזים עדיין לא סוכמו, אך זה לא ישתנה יותר מדי מהשיחה האחרונה שדיברה על חלוקה של 70-30 וסכום של 700 אלף שקל".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יצא מורווח. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

גורם אחר המקורב למועדון הצפוני אמר בנוגע למעבר הצפוי ש"זו בשורה טובה מאוד למועדון. כבר היינו בטוחים שדני עובר לאירופה ולא נראה שקל, ופתאום באה העסקה הזאת, שתשלשל כסף למועדון גם העונה וגם בעונות הבאות, אם דני אכן ייצא לאירופה. גם דני וגם המועדון יצאו מרוצים וזה מה שחשוב".

מי שיחליף את עמוס בשער הוא גיא חיימוב, שסיכם אתמול (שבת) רשמית לארבע שנים במועדון. חיימוב ישמש כשוער הראשון בעוד איתמר ניצן צפוי לעזוב את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully