וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.6

רייקארד סירב לסן ז'רמן, מאנצ'יני מתקרב, ריאל ניסתה להביא את קבאני, יובה מפנטזת על טבס, היגואין מגיע לארסנל וטיאגו בדרך הנוצצת לאולד טראפורד

העברות

* סלטה ויגו החתימה לשלוש שנים את אנדראו פונטאס, מגנה הצעיר של ברצלונה תמורת מיליון יורו. את סלטה יאמן העונה לואיס אנריקה, מי שאימן את קבוצת הנוער של בארסה בעבר.

* בורוסיה מנשנגלאדבך החתימה לארבע שנים את הקשר הברזילאי רפאל (28), ששיחק בחצי השנה האחרונה בשאלקה כמושאל מדינמו קייב.

* הופנהיים השאילה את הקשר סנדרו ויסר (20) לריד האוסטרית. הקשר מליכטנשטיין, שגדל בפ.צ באזל, אמור לחזור להופנהיים בקיץ הבא.

* הקשר סרגיי טקאצ'ב עזב את מטאליסט חארקוב כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים בלוקומוטיב מוסקבה.

* יובנטוס השלימה את רכישת הקשר הגנאי קוואדוו אסמואה, כששילמה 9 מיליון יורו לאודינזה עבור 50 האחוזים הנותרים של כרטיס השחקן שלו.

* פרנסיסקו מדינה לונה, המכונה פיטי, עזב את ראיו וייקאנו אחרי שש עונות וחצי וחתם לשלוש שנים בגרנאדה.

* ז'אן כריסטוף באהבק (20), חלוץ פריס סן ז'רמן שהושאל אשתקד לטרואה, ישחק בעונה הקרובה כמושאל בוולנסיין.

* המגן אנטוניו לונה עבר מסביליה לאסטון וילה הנמרצת. הוא ישחק בברמינגהאם בשלוש השנים הקרובות.

חלוץ נאפולי אדינסון קבאני. רויטרס
מוראטה וחדירה לא מעוניינים לעבור לנאפולי, ריאל מחפשת פתרונות. קבאני/רויטרס

שמועות

* על פי דיווחים בספרד ובאנגליה: גונסאלו היגואין סיכם בארסנל וירוויח 150 אלף ליש"ט לשבוע. ארסנל תשלם לריאל מדריד 22 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הארגנטינאי. (לידיעה המלאה).

* ב"לאקיפ" מדווחים כי אחרי שפאביו קאפלו אמר לא לפריס סן ז'רמן, גם פרנק רייקארד דחה היום הצעה מאלופת צרפת לאמן אותה בעונה הקרובה.

* טיאגו אלקנטרה, שחקן ברצלונה שכבש שלושער בגמר יורו הצעירות 2013, נמצא במרחק כמה שעות מחתימה במנצ'סטר יונייטד. כך דווח ב"אל מונדו דפורטיבו".

* רפא בניטס לא מחכה יותר מדי עד שאדינסון קבאני יעזוב את נאפולי, וכבר סימן לעצמו מחליף פוטנציאלי. ב'דיילי מירור' טוענים שלואיס סוארס נמצא על הכוונת שלו ועשוי להגיע לאיטליה.

* אפרופו קבאני, ריאל מדריד הציעה לנאפולי תמורת הקשר הגרמני סמי חדירה והחלוץ אלברו מוראטה, שכיכב ביורו האחרון, אבל שני השחקנים לא מוכנים להצטרף לקבוצה האיטלקית.

* לאחר שפאביו קאפלו סירב להצעת פריס סן ז'רמן לאמן העונה, פנה המועדון הצרפתי לרוברטו מאנצ'יני, מאמנה היוצא של מנצ'סטר סיטי. על פי ה"גאזטה דלו ספורט", המאמן קרוב לסיכום במועדון.

* ביובנטוס ינסו להחתים את מגנה של מנצ'סטר סיטי אלכסנדר קולארוב, כששחקן נוסף של הסיטיזנס נמצא חזק על הכוונת: החלוץ קרלוס טבס שכבר מנהל שיחות עם המועדון.

* אנדי קארול על החתימה שלו בווסטהאם: "מאמין שזה ישפר את הסיכויים שלי לשחק במדי נבחרת אנגליה בגביע העולמי".

* "מירור" מדווח כי סוונסי הציעה 8.5 מיליון ליש"ט על חלוץ ליון, בפטימבי גומיס.

מיראלם פיאניץ' שחקן רומא. Paolo Bruno, GettyImages
בדרך לקאמפ נואו? פיאניץ'/GettyImages, Paolo Bruno

* סטיב ברוס, מאמנה של האל סיטי, הסכים לשלם 2.25 מיליון ליש"ט תמורת קארטיס דייויס מבירמינגהאם. כמו כן, ברוס מתעניין גם בשוערה של לסטר קספר שמייכל, כך מפרסם 'טלגרף'.

* אם מנצ'סטר סיטי תוותר בסופו של דבר על קרלוס טבס ותמכור אותו תמורת עשרה מיליון יורו, היא תוכל לצרף את כוכבה של מלאגה, איסקו, כך טוענים מספר כלי תקשורת.

* גם ברצלונה מנסה להתחזק כאשר היא סימנה לעצמה את קשרה של רומא, מיראלם פיאניץ', כמועמד אפשרי להצטרף הקיץ.

* סוכנו של הולק יותר מרומז שהחלוץ עשוי לעזוב הקיץ את זניט סנט פטרסבורג, כאשר צ'לסי, פריס סן ז'רמן ומונאקו הן הקבוצות שעשויות לקלוט את הברזילאי המצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully