וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארסנל וריאל מדריד סיכמו על העברת היגואין"

על פי דיווחים בספרד ובאנגליה, חלוץ נבחרת ארגנטינה יצטרף לתותחנים תמורת 22 מיליון ליש"ט וירוויח כ-150 אלף לשבוע

באנגליה ובספרד מדווחים שארסנל וריאל מדריד סיכמו על העברתו של גונסאלו היגואין מבירת ספרד לבירת אנגליה. על פי הדיווחים, המחיר של החלוץ הארגנטינאי יעמוד על כ-22 מיליון ליש"ט. הוא ירוויח כ-150 אלף ליש"ט לשבוע. אם וכאשר ההעברה תהפוך לרשמית, ארסנל למעשה תשבור את שיא ההעברות שלה שעמד לפני כן על 15 מיליון ליש"ט - הסכום ששולם לזניט סט. פטרסבורג על אנדריי ארשבין בינואר 2009.

גונסאלו היגואין שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
שיחק במדריד בשש וחצי השנים האחרונות. היגואין/רויטרס

היגואין בן ה-25 גדל בריבר פלייט. הוא הפך לשחקן קבוע בסגל של הקבוצה הבוגרת ב-2005 והתפרסם באוקטובר 2006 כשכבש צמד נגד בוקה ג'וניורס בסופרקלאסיקו של ארגנטינה. כחודשיים לאחר מכן ריאל מדריד רכשה אותו תמורת כ-12 מיליון יורו והשאילה אותו לריבר לשנה נוספת.פיפיטה שיחק שש וחצי עונות בסנטיאגו ברנבאו וכבש 122 שערים ב-266 הופעות בכל המסגרות. הוא זכה עם ריאל בשלוש אליפויות ובגביע אחד.

ב-2009 הוא זומן לראשונה לנבחרת הבוגרת של ארגנטינה והפך לכדורגלן השלישי שלובש את מדי האלביסלסטה למרות שלא נולד במדינה. גם בצרפת התעניינו בזימונו לאור העובדה שהוא נולד בברסט כשאביו, שחקן העבר חורחה היגואין, שיחק בקבוצה. לפיפיטה 17 שערים בינלאומיים ב-31 משחקים בינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully