וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.6

דורטמונד מתכוננת לעזיבת גונדואן וסימנה את רומלו לוקאקו. מונאקו תגנוב שני כוכבים למילאן? מלאגה מקשיחה עמדות עם איסקו, מאטה מתקרב לברצלונה. כל ההחתמות והשמועות

העברות

* ג'רמיין לנס, הקיצוני הנהדר של פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת הולנד, חתם בדינמו קייב על חוזה לארבע שנים. העסקה מוערכת בסכום של כעשרה מיליון יורו.

* ווסטהאם השלימה את רכישתו של אנדי קארול מליברפול, אחרי שהשחקן שיחק בשורותיה כמושאל בעונה שעברה. הפטישים שילמו 15 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ האנגלי, שנרכש על ידי האדומים לפני שנתיים וחצי תמורת 35 מיליון ליש"ט. קארול חתם לשש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות.

* פורטו החלה להשתמש בכסף שקיבלה ממכירת חאמס רודריגס וז'ואאו מוטיניו למונאקו, ורכשה תמורת 10 מיליון יורו את הקטור הררה, קשרה של פאצ'וקה שנמצא עם נבחרת מקסיקו בגביע הקונפדרציות. השחקן חתם על חוזה לארבע שנים.

* גוסטבו מונואה, השוער האורוגוואי בן ה-35 שעמד בשערה של לבנטה בשלוש העונות האחרונות, הפך לשחקן חופשי וחתם בפיורנטינה לשנתיים.

* טורינו הודיעה על רכישתו של הקשר השבדי אלכסנדר פרנרוד (29) מיאנג בויז השוויצרית.

* הקשר הספרדי אברהם גונסאלס קסאנובה (27), ששיחק בשנתיים האחרונות באלקורקון ובעבר השתייך לברצלונה, חתם לשלוש שנים באספניול. גם המגן השמאלי חואן רפאל פואטנס (23) מקורדובה הצטרף לאספניול.

* אחרי ששמו עלה כמועמד לעבור הקיץ לברצלונה, אינטר השלימה את רכישתו של השוער סמיר האנדנוביץ' שנרכש באופן מלא מאודינזה. כזכור, האנדנוביץ' נרכש בבעלות משותפת עם אודינזה, אבל כעת הנראזורי השלימו את הליך רכישתו.

* ג'נארו גאטוסו מונה למאמנה של פאלרמו מהליגה השנייה באיטליה. שחקן העבר יהיה המאמן ה-11 של הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות.

* בטיס רכשה תמורת 600 אלף יורו את החלוץ בן ה-22 צ'ולי, שכבש העונה חמישה שערים במדי רקראטיבו הואלבה. השחקן חתם לארבע שנים.

* באסטיה הצרפתית חיזקה את החלק הקדמי שלה עם החתמתו של קלאודיו קסרו, החלוץ הרומני שכבש 16 שערים במדי אנז'ר מהליגה השנייה. גם פלוריאן רספנטינו צורף בהשאלה ממארסיי.

* לורן בונאר, המגן בן ה-33 ששיחק בעונה האחרונה בליל, חתם לשנה באז'קסיו של פבריציו רבאנלי.

* ג'ורדן לוטייס, בלמה בן ה-28 של נאנסי, סיים את חוזהו בקבוצה הצרפתית וחתם לשלוש שנים באוסאסונה.

חלוץ ווסטהאם אנדי קארול. רויטרס
20 מיליון ליש"ט נעלמו. אנדי קארול/רויטרס

שמועות

* לואיס סוארס מכחיש את המגעים עם ריאל מדריד: "אין שום דבר קונקרטי איתם".

* האם טיאגו מתקרב למנצ'סטר יונייטד? שוער השדים האדומים דויד דה חאה חתם לגיבור גמר היורו בכדור שהכינו עבורו שחקני ספרד הצעירה: "נתראה במנצ'סטר".

* מלאגה לא מתכוונת בקלות על איסקו. האנדלוסים הבהירו לריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי ששום הצעה הקטנה מ-30 מיליון ליש"ט לא תתקבל.

* אחרי שעזב את מילאן לאחר 18 שנים, מאסימו אמברוסיני עשוי לעבור לפיורנטינה. הויולה הם הראשונים במירוץ אחר הקשר הותיק.

* בבילד טוענים כי בצל עזיבת הכוכבים, דורטמונד שוקלת לפנות לצ'לסי בנסיון לצרף את החלוץ המוכשר רומלו לוקאקו.

* באיטליה מדווחים כי מנצ'סטר סיטי ויובנטוס נמצאות בקשר רציף בנוגע לקרלוס טבס, והגברת הזקנה צפויה להגיש עבורו הצעה רשמית בשבוע הבא.

* דיווחים שונים בצרפת טענו שפריס סן ז'רמן בחרה בפאביו קאפלו כמחליפו של קרלו אנצ'לוטי, אבל העסקה נקלעה למבוי סתום לאחר שבפגישה עם בנו של המאמן הציעו הצרפתים חוזה לעונה אחת בלבד ונתקלו בסירוב.

* ולעדכון היומי על מסע הרכש של המיליארדרית החדשה בצרפת: מונאקו מנהלת מגעים עם מילאן על רכישתם של קווין פרינס בואטנג ואמבאיי ניאנג.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים עם אילקאי גונדואן בגמר ליגת האלופות. רויטרס
הבא ברשימת העוזבים. אילקאי גונדואן/רויטרס

* האם חואן מאטה מתקרב לברצלונה? בדיילי מירור טוענים כי מוריניו כבר נתן אישור למכור את הקשר על אף העובדה שנחשב לשחקן אהוב על ידי האוהדים, וב'אס' מבהירים כי בשל היחסים הטובים בין אביו של השחקן לסנדרו רוסל, העסקה עשויה לקרום עור וגידים בקרוב.

* 'המארקה' מדווח שאסייר יראמנדי, קשרה המצוין של ריאל סוסיאדד ונבחרת ספרד הצעירה, מחוזר על ידי ארסן ונגר וארסנל ועשוי למצוא את עצמו בפרמייר-ליג בעונה הבאה.

* ססק פברגאס שנשאל על האפשרות שגארת' בייל יגיע לריאל מדריד תמורת סכום שיא הצהיר: "להוציא 100 מיליון ליש"ט על בייל זה טפשי. אני לא יודע איך איזשהו מועדון מוציא כל כך הרבה כסף. הוא שחקן נהדר, אבל נצטרך לראות אם ריאל תוכל להחתים אותו ואם הוא יוכל להצליח כאן".

* אילקאי גונדואן, קשרה המחוזר של בורוסיה דורטמונד, הצהיר: "בעונה הקרובה אשחק בוודאות בדורטמונד, ואחריה נראה לאן אלך. לכל שחקן יש חלום ילדות על מה שהוא רוצה להשיג, ושלי תמיד היה לשחק באנגליה או בספרד". גונדואן עשוי להחליף את צ'אבי אלונסו בריאל מדריד בקיץ 2014.

* 'גרדיאן' מדווח שליברפול מנהלת משא ומתן מתקדם עם פורטו על רכישת הקשר הגנאי הצעיר כריסטיאן אצו, במקביל למגעים עם סביליה על העברת לואיס אלברטו.

* "קוריירה דלו ספורט" מדווח כי בימים הקרובה צפויה להיסגר העברתו של מגן איטליה הצעירה ג'וליו דונאטי מאינטר לבאייר לברקוזן תמורת 3 מיליון יורו. דונאטי בן ה-23 הצטרף לאינטר ב-2009, אולם הושאל במשך השנים ללצ'ה, פאדובה וגרוסטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully