וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.6

כוכבי יורו 2013 לוהטים: מילאן עוקבת אחרי אינדי מרטינס, ארסנל מתעניינת ביראמנדי, איסקו עדיין מתלבט בין סיטי לריאל. מוריניו מוכן למכור את מאטה שמתקרב לברצלונה, לאתלטיקו יש מועמד להחליף את פלקאו וריאל קיבלה הצעה על היגואין

העברות

* האנובר רכשה מבורוסיה דורטמונד את הקשר בן ה-19 לאונרדו ביטנקור. סכום ההעברה לא פורסם, אבל בגרמניה מעריכים אותו בכ-2 מיליון יורו. ביטנקור שהגיע לדורטמונד רק בקיץ שעבר, חתם לארבע שנים בהאנובר.

* הופנהיים שניצלה מירידה לבונדסליגה 2, רכשה מרוזנבורג את שחקן נבחרת נורבגיה, טאריק אליונוסי. החלוץ בן ה-25, שנולד במרוקו והגיע לנורבגיה עם משפחתו כשהיה בן 12, חתם לשלוש שנים. סכום ההעברה המוערך: 2-2.5 מיליון יורו.

* אחרי כמעט 20 שנה בפרנקפורט, השוער בן ה-39 אוקה ניקולוב נפרד מקבוצתו הגרמנית. "חתמתי על חוזה בליגת ה-MLS, זה חלום", אמר המקדוני, אך לא גילה באיזו קבוצה.

* ויאדוליד הודיעה רשמית על החתמתו של חואן איגנסיו מרטינס כמאמן. מרטינס אימן בשנים האחרונות את לבאנטה ויירש את מירוסלאב ג'וקיץ', שחתם בולנסיה.

* אסטון וילה ממשיכה לצרף דנים צעירים, והפעם הודיעה על החתמתו של ניקלאס הלניוס בן ה-22, שכבש 16 שערים במדי אלבורג בעונה החולפת.

* החלוץ ריצ'רד סוקוטה פאסו, שבעונה החולפת הושאל מקייזרסלאוטרן לשטורם גראץ, עבר בהשאלה נוספת, הפעם לבוכום. הגרמני בן ה-23 כבש 12 שערים בעונה שעברה במדי שטורם.

* הבלם הנריקו דרוסט (26), אקס הנבחרת הצעירה של הולנד, עבר מר.ק.ס ואלוויק לנ.א.ק ברדה ללא תמורה. דרוסט שיחק בר.ק.ס מאז 2010.

* טוני פולסטר, מגדולי כדורגלני אוסטריה בכל הזמנים, מונה למאמנה של אדמירה ואקר. הקבוצה החדשה של חלוץ העבר האגדי ניצלה לאחרונה מירידה בזכות הפרש שערים ופולסטר ינסה להצעיד אותה לעונה טובה בהרבה.

* ניוקאסל מינתה את מאמנה לשעבר ג'ו קיניר למנהל הספורטיבי של המועדון. ההסכם הוא לשלוש השנים הקרובות.

שרדאן שאקירי שחקן נבחרת שוויץ מול טאריק אליונוסי שחקן נבחרת נורבגיה. רויטרס
מרוזנבורג להופנהיים. אליונוסי משמאל/רויטרס

שמועות

* ב"דיילי מייל" מדווחים כי ארסנל הגישה הצעה רשמית בסך 22 מיליון יורו לריאל מדריד בכדי לרכוש את גונסאלו היגואין.

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה מתקרבת להחתים את קשר צ'לסי חואן מאטה. בידיעה נאמר כי ז'וזה מוריניו מוכן למכור את הכוכב, שכדי לממן את העברתו תצטרך ברצלונה למכור את טיאגו אלקנטרה או כריסטיאן טייו.

* צ'לסי מעוניינת להחזיר את נמניה מאטיץ', אך תצטרך לשלם עבור הקשר הסרבי 38 מיליון ליש"ט לבנפיקה הפורטוגלית.

* חלוץ אוקזר יאיא סנוגו צפוי לחתום בארסנל רשמית עם פתיחת חלון ההעברות.

* עדיין בספרד, על פי "מארקה", אתלטיקו מדריד סימנה מחליף לרדאמל פלקאו שנמכר למונאקו: חלוץ באיירן מינכן מריו גומז.

* "דיילי מירור" הבריטי מדווח כי קשר שחטאר דונייצק הנריך מחיטיריאן יגיע השבוע לבדיקות רפואיות בליברפול ויחתום תמורת 23 מיליון ליש"ט.

* גוברות ההערכות שקרלוס טבס יעזוב את מנצ'סטר סיטי. מילאן ויובנטוס ממשיכות להיות מוזכרות כמועמדות הבכירות לרכוש אותו מסגנית אלופת אנגליה.

* בעיתון ההולנדי "אלחמין דחבלאד" טוענים שבלם פיינורד, ברונו מרטינס אינדי, נמצא על הכוונת של מילאן. השחקן בן ה-21 שייצג את נבחרת הולנד באליפות אירופה לנבחרות צעירות, כבר הספיק לצבור תשע הופעות בנבחרת הבוגרת.

* כוכב נוסף מיורו 2013, אסייר יראמנדי, מוזכר ב"דיילי מייל" כמועמד לארסנל. הקשר בן ה-23 סיים את העונה בספרד במקום הרביעי ביחד עם ריאל סוסיאדד.

שחקן נבחרת ספרד הצעירה אסייר יראמנדי. Ian Walton, GettyImages
היורו המוצלח בוודאי גם כן עזר. יראמנדי/GettyImages, Ian Walton

* עדכון יומי בנוגע לאיסקו, שישחק הערב בגמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות עם ספרד: הקשר המחונן של מלאגה ממשיך להתלבט בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי, כשעיקר ההתלבטות שלו היא היכן הוא יקבל יותר דקות משחק.

* אחרי שאינטר דחתה הצעה אחת של טוטנהאם עבור הקשר הקולומביאני פרדי גוארין, באיטליה מדווחים שגם אנז'י מחצ'קאלה נכנסה למירוץ לרכישתו. המחיר של הקשר בן ה-26 אמור להיות לפחות 20 מיליון יורו.

* אחד מבכירי שחטאר דונייצק, סרגיי פאלקין, הצהיר: "אנחנו מאוד מעוניינים בפאוליניו, אבל הוא כבר חתם על הסכם קדם-חוזי עם אינטר". פאוליניו בן ה-24, שחקן קורינתיאנס ונבחרת ברזיל, נמצא מזה זמן רב תחת מעקב של צ'לסי, ארסנל, רומא ואחרות.

* "בילד" מספר שבורוסיה מנשנגלדבאך מתעניינת ברכישתו של שחקן אייאקס ונבחרת הולנד, סים דה יונג. הגעה שלו לקבוצה הגרמנית תביא לאיחוד בינו לבין אחיו, לוק דה יונג.

* בגרמניה מספרים שוולפסבורג מתקרבת להשלמת עסקת העברתו לשורותיה של הבלם טים קלוזה מנירנברג, לאור הסירוב העיקש שלו לחתום על חוזה חדש בקבוצה מבוואריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully