וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אובידיו הראה סיכם במכבי תל אביב

20.6.2013 / 12:34

הקשר הרומני של ראפיד בוקרשט, שהבקיע 42 שערים בשש שנים, יצטרף לאלופה הישראלית? הצהובים הודיעו: סוכמה העברת עטר לריימס. קרויף: "עצוב וגאה"

קובי אליהו

צפו בפאולו סוזה מוצג במכבי תל אביב

קשר ראפיד בוקרשט אובידיו הראה סיכם את תנאיו במכבי תל אביב והמריא על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בקבוצה, כך על פי דיווחים בתקשורת הרומנית. על פי הדיווח, השחקן היה על סף חתימה בסיון השוויצרית, אך ברגע האחרון סוכנו מנע את המעבר לאחר שהתקבלה הצעה אטרקטיבית יותר מהקבוצה הישראלית.

הראה בן ה-28 הוא קשר התקפי שיכול לשחק גם באגפים שהבקיע בסך הכול הבקיע 42 שערי ליגה בשש שנים במדי ראפיד. בינואר אשתקד דחה הצעה להצטרף לסטנדרד ליאז' וברזומה שלו גם שלוש הופעות בנבחרת רומניה. בימים האחרונים הפועל באר שבע בדקה את האפשרות להחתימו אך גילתה שמחירו יקר מדי עבורה.

השחקן גדל במחלקת הנוער של נציונל בוקרשט ושיחק במשך ארבע עונות בקבוצה הבוגרת של המועדון. בקיץ 2007 נמכר לראפיד, במדיה שיחק בשש העונות האחרונות. עונת השיא שלו הייתה 2011/12 אז כבש 12 שערי ליגה והוסיף גם שער בשלב הבתים של הליגה האירופית, בניצחון 0:1 על הפועל תל אביב בבלומפילד. את העונה החולפת סיים עם תשעה כיבושים ובמהלכה כאמור, סירב להצעה לעבור לבלגיה. חוזהו הגיע לסיומו והוא חופשי להצטרף למכבי תל אביב ללא דמי העברה.

אובידיו הראה  שחקן ראפיד בוקרשט (שמאל) מול טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יגיע לאלופה הישראלית? אובידיו הראה חוגג מול הפועל ת"א/ברני ארדוב

צפו במקבץ שערים של הראה, כולל מול מכבי חיפה

מוקדם יותר הודיעה מכבי תל אביב רשמית כי אלירן עטר יעבור לריימס הצרפתית. ריימס תשלם למכבי תל אביב כ-1.8 מיליון דולר על עטר, ועוד 10 אחוזים ממכירה עתידית.

אחרי עונה נהדרת, שבמהלכה כבש 22 שערים וזכה בתואר מלך השערים ושחקן העונה אחרי שהצעיד את הצהובים לאליפות, עטר יעבור לאתגר הבא בקריירה שלו. הוא צפוי להמריא לצרפת ביום ראשון יחד עם סוכנו אבי נמני, ויעבור בדיקות רפואיות ביום שני.

אלירן עטר מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
בהצלחה אלירן. עטר/ברני ארדוב

המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א, ג'ורדי קרוייף, אמר לאתר הרשמי: "זו הייתה החלטה קשה בשבילנו לקבל בסופו של דבר את ההצעה מסטאד ריימס לאור תרומתו הגדולה של אלירן במהלך שלוש עונותיו במועדון. השיפור הניכר שאלירן עשה בשנה האחרונה, ביחד עם הרצון הגדול שלו להגשים את החלום ולשחק בליגה גדולה גרם לנו להבין שאנו לא יכולים למנוע הזדמנות טובה מאוד בשבילו. מכבי תל אביב מאחלת אלירן את כל ההצלחה שבעולם ותמיד תשאיר דלת פתוחה בשביל מכביסט בסדר הגודל שלו. בנימה אישית אני חייב להודות שיש לי רגשות מעורבים בנוגע להעברה של אלירן כאשר אני גאה שאנו עוזרים לו להתקדם, אך עצוב כי הוא עוזב אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully