וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פאולו סוסה נחת בישראל

18.6.2013 / 17:26

מאמן האלופה התקבל בחמימות על ידי אוהדים ספורים, הונף על הכתפיים והסתפק ב"שלום". אימון הפתיחה הרשמי: ביום ראשון

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מאמנה החדש של מכבי תל אביב פאולו סוסה נחת היום (שלישי) בנמל התעופה בן גוריון והתקבל בחמימות על ידי מספר אוהדים של הקבוצה. סוסה, שעל אף המספר המועט של האוהדים בנתב"ג הונף על הכתפיים, יעביר מחר את האימון הראשון שלו במדים הצהובים ולאחר מכן תתקיים מסיבת עיתונאים רשמית שבה יוצג במועדון. היום המאמן לא שוחח עם התקשורת עם נחיתתו, והסתפק בברכת "שלום" בעברית.

האימונים הראשונים של הקבוצה יהיו סגורים לקהל. אימון הפתיחה הרשמי של האלופה ייערך ביום ראשון הקרוב, בשעה 17:00 בקרית שלום, ויהיה פתוח לקהל.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב החדש מתקבל בנתב"ג על ידי האוהדים. דרור פיקלני
ברוך הבא למזרח התיכון. פאולו סוסה/דרור פיקלני

סוסה (42) נחשב בשנות התשעים לאחד השחקנים הפורטוגליים הטובים ביותר באירופה, כאשר בין השנים 1991 ו-2002 רשם 51 הופעות בנבחרת הלאומית, מילא את תפקיד הקשר האחורי בצורה מרשימה, וזכה פעמיים בליגת האלופות כשחקן. הוא החל את הקריירה בבנפיקה, ממנה עבר לספורטינג ליסבון, ואחר שיחק ביובנטוס, דורטמונד, אינטר, פארמה, פנאתינייקוס ואספניול. בגיל 31 החליט לפרוש ממשחק, וב-2005 החל לאמן את נבחרת הנערים של פורטוגל. כמו כן, היה עוזר מאמן נבחרת פורטוגל הבוגרת לצד קרלוס קירוש, שאימן אותו בספורטינג ליסבון והכיר אותו היטב.

ב-2008 מונה למאמנה של קווינס פארק ריינג'רס אך פוטר לפני תום העונה. את העונה שלאחר מכן הוא העביר בסוונסי, כשהחליף את רוברטו מרטינז, שעבר לוויגאן. בסוונסי חתם לשלוש שנים, ובעונה הראשונה הוליך אותה למה שהיה אז ההישג הטוב בתולדותיה, מקם שביעי בליגה השנייה. לבקשתו, הוא שוחרר מהקבוצה אחרי עונה אחת, ועבר ללסטר. בקיץ 2010 עזב ללסטר סיטי, גם היא מהליגה השנייה באנגליה, אך פוטר תוך שלושה חודשים בלבד, כשהקבוצה משיגה ניצחון אחד בלבד בתשעה מחזורים.

במאי 2011 חתם לשלוש שנים בקבוצת וידאוטון ההונגרית, אחרי שהיא זכתה באליפות הונגריה. אחרי עונה וחצי בתפקיד, בינואר 2013 הודיעו הצדדים על סיום ההתקשרות, כשסוסה מבקש לעזוב בגלל "סיבות משפחתיות". כשעזב את הונגריה, דווח כי יתמנה למאמן של ניו יורק רד בולס האמריקאית, אך המגעים לא הבשילו לכדי חתימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully