וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אושרה מכירתו של אלירן עטר לריימס

18.6.2013 / 10:30

החלוץ עובר לקבוצה הצרפתית תמורת 1.8 מיליון דולר ו-10 אחוזים מכל עסקה עתידית. נחשפה התלבושת הרשמית

מכבי תל אביב אישרה היום (שלישי) סופית את עיסקת מכירתו של אלירן עטר לריימס הצרפתית. תמורת סכום של 1.8 מיליון דולר ו-10 אחוז נוספים מכל עיסקה עתידית. עטר ימריא לבדיקות רפואיות בריימס ביום חמישי ויחתום על חוזה לארבע עונות. יש לזכור שבני יהודה שמחזיקה ב-20 אחוז מכרטיסו של עטר וגם הזהובים יקבלו כעת את חלקם בעיסקה שנאמד בכ-320 אלף דולר.

אלירן עטר, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אושרה ההעברה לריימס. אלירן עטר/ברני ארדוב

היום צפוי לנחות בישראל מאמנה הפורטוגלי החדש של הקבוצה, פאולו סוסה ומחר הוא אמור להעביר את אימון הבכורה של הקבוצה ולאחריו יוצג לראשונה במסיבת עיתונאים רשמית. במכבי צפויים להאיץ בימים הקרובים את הליך בניית הקבוצה כאשר המטרה המרכזית היא לסגור את חזרתו של השוער הניגרי וינסנט אניימה שחזר אוטומטית לליל הצרפתית, עמה מתנהלים מגעים רצופים גם בימים אלה.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף בקרוב הוא עוז ראלי מבני יהודה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ממשיך בחיפושים אחר שחקן התקפה נוסף שייחזק את הקבוצה, לאחר עזיבתו של עטר לצרפת. מי שצפוי להיות בורג מרכזי בחוליית ההתקפה של הצהובים הוא ברק יצחקי, שחוזר לקבוצה באופן סופי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מציגים את התלבושת החדשה. ראדה פריצה וערן זהבי/מערכת וואלה, צילום מסך

בינתיים חשפו הצהובים את המדים החדשים לקראת עונת 2013/14. לראשונה בתולדות ליגת העל תלבש קבוצה תלבושת של בית אופנת הספורט האיטלקית Macron. מכירת התלבושת החדשה של האלופה תחל ביום שישי הקרוב בשעה 12:00 בחנות המוצרים בקרית שלום. מי שנבחרו לייצג את תלבושת הבית והחוץ הם ערן זהבי וראדה פריצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לראשונה - תלבושת של בית אופנת הספורט Macron/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully